بسته حمایتی سازمان بنادر به منظور کاهش تبعات اقتصادی و اجتماعی تحریم و کرونا برای سرمایه‌گذاران/ بازنگری قراردادهای سرمایه‌گذاری بنادر برای به حداقل رساندن مشکلات بخش خصوصی/ ۷۱ پروژه‌ سرمایه‌گذاری بازنگری می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه



عضو هیأت عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر بازنگری قراردادهای سرمایه‌گذاری بنادر کشور، گفت: این رویه در راستای به حداقل رساندن مشکلات بخش خصوصی است.

فرهاد منتصر کوهساری در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی در رابطه با قراردادهای سرمایه گذاری در بنادر کشور و تدابیر اندیشیده شده به منظور افزایش میزان آن و در پاسخ به اینکه آیا بسته حمایتی مناسبی برای قراردادهای سرمایه گذاری در بنادر کشور تعریف شده است؟ اظهار داشت:  آبان ماه سال گذشته، بسته حمایتی برای دوران تحریم و شیوع بیماری کووید 19 با هدف کاهش تبعات اقتصادی و اجتماعی ناشی از تحریم های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا در پروژه های سرمایه گذاری بندری تهیه شد و در نهایت این بسته حمایتی در هیأت عامل سازمان بنادر، مطرح و تصویب شد.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بسته حمایتی مربوطه به منظور کاهش تبعات اقتصادی و اجتماعی ناشی از تحریم های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا در پروژه های سرمایه گذاری بندری، به بنادر کشور جهت اجرا ابلاغ و اعلام شده است، خاطرنشان کرد: بنادر می توانند پس از انتخاب کارشناسان خبره، نسبت به بازنگری قرارداد ها اقدام کنند تا مشکلات بخش خصوصی به حداقل برسد.

وی در پاسخ به اینکه آیا بازنگری قراردادهای سرمایه گذاری در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرارگرفته است؟ عنوان کرد: در فروردین ماه سال جاری، در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و به منظور بررسی و اتخاذ تصمیم مناسب، بازنگری قراردادهای سرمایه گذاری، نامه ای به تمامی بنادر کشور در خصوص اعلام قراردادهای سرمایه گذاری مشمول بازنگری ارسال شد.

کوهساری افزود: نامه یاد شده در خصوص تدوین نقشه راه اجرایی بازنگری قراردادهای سرمایه گذاری بود و با توجه به استعلام انجام شده از بنادر کشور در سال جاری مشخص شد که تعداد 71 پروژه سرمایه گذاری در بنادر کشور نیاز به بازنگری دارند و برای شروع کار درخواست اصلاح مصوبه قبلی به هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی ارائه شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرسک در بندر جده پارک لجستیکی می‌سازد

س آبان 11 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مرین‌پرس؛ بر اساس گزارش‌های منتشر شده این پروژه در مساحتی بالغ بر ۲۰۵ هزار متر مربع به اجرا در می‌آید که سالانه ۲۰۰ هزار TEU کانتینر در این پارک لجستیکی مدیریت خواهد شد. با اجرای این پروژه ۲۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود و شرکت […]

همچنین بخوانید: