کاربرد نانوحباب‌ها در کشت گلخانه‌ای و صنایع شیلات بررسی می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

از سوی ستاد نانو برنامه لایو در زمینه کاربردهای نانوحباب در کشت گلخانه‌ای، صنایع شیلات و تصفیه پساب امشب چهارشنبه، ۱۲ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش مرین‌پرس، در برنامه لایو اینستاگرامی ستاد نانو نشستی با موضوع “فناوری نانوحباب در کشت گلخانه‌ای، صنایع شیلات و تصفیه پساب” در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی برنامه‌های حمایتی و صنعتی کشور، کاربردهای صنعتی، توانمندی‌ها و محصولات صنعتی فناوری نانوی ایران امشب، چهارشنبه ۱۲ آبان ماه برگزار می‌شود.

این برنامه با حضور با دکتر حسین کازرونی، مدیرعامل یکی از شرکت‌های فعال در حوزه نانوفناوری است.

این شرکت طراح، توسعه‌دهنده و سازنده انواع ژنراتورهای آزمایشگاهی، نیمه‌صنعتی و صنعتی نانوحباب‌ساز است که استفاده از آن در طیف وسیعی از فرآیندهای عاری از مواد شیمیایی کاربرد دارد.

استفاده از محصولات این شرکت در جهت بهبود راندمان کشت و تولید مواد غذایی، بهبود فرآیندهای آبزی‌پروری سازگار با محیط زیست، تصفیه انواع پساب‌های صنعتی بدون استفاده از مواد شیمیایی، بهبود کیفیت آب شرب و … است.

نانوحباب‌ها به حباب‌هایی با اندازه کوچکتر از ۲۰۰ نانومتر گفته می‌شوند که می‌توان از هر گازی و درون هر سیالی ایجاد کرد. با توجه به اندازه بسیار ریز این نانوحباب‌ها ویژگی‌ها و خواص منحصر بفرد فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی از خود نشان می‌دهند.

به نقل از ستاد نانو، راندمان استثنایی در انتقال گاز به مایع، اکسیداسیون با نانوحباب، جداسازی فیزیکی از دیگر قابلیت‌های فناوری نانوحباب (نانوکویتاسیون) است.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمله سایبری مجدد به شرکت کشتی‌سازی کره جنوبی

چ آبان 12 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس؛ شرکت دوو کره جنوبی اعلام کرد این دومین حمله سایبری به سیستم‌های این شرکت در سال ۲۰۲۱ و سومین حمله در ۱۲ ماه گذشته است. شرکت دوو با صدور بیانیه‌ای کتبی که از سوی رسانه‌های کره‌ای منتشر شد اعلام کرد: با توجه به […]

همچنین بخوانید: