پویش «خلیج‌فارس خانه ماست» برگزار می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش «خلیج‌فارس خانه ماست» به شکرانه حماسه پهلوانان نیروی دریایی سپاه در مواجهه با دزدی نفت ایران توسط آمریکا، توسط کتابشهر بهارستان برگزار می‌شود.

این‌پویش همچنین به بهانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از روز ۱۳ تا ۱۵ آبان برپا می‌شود که در آن، تخفیف ۱۰۰ درصدی خرید حضوری برای همه اعضای درجه یک خانواده پهلوانان نیروی دریایی سپاه تا سقف ۵۰۰ هزار تومان و تخفیف ۳۰ درصدی خرید حضوری تا سقف ۵۰۰ هزار تومان برای همه اعضای درجه یک خانواده نیروهای سپاه در نظر گرفته شده است.

از علاقه‌مندان این‌پویش دعوت شده با انتشار یک‌پست اینستاگرامی، احساس خود را نسبت به قدرت‌نمایی ایران در آب‌های جنوبی خود در قالب ۱۰۰ کلمه بیان کنند. در فراخوان این‌پویش نوشته شده است: «فقط حواس‌تان باشد که اینستاگرام اصلا حس خوبی نسبت به قهرمانان سبزپوش ما ندارد پس در انتخاب تصویر حتما دقت کنید و طوری پست بگذارید که بهانه دستش ندهید.»

بناست از سه‌پست برتر این‌پویش هدایای یادبود تقدیم شود و سفارش‌های دایرکت اینستاگرام کتابشهر بهارستان برای همه مردم ایران رایگان باشد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین وضعیت پهلوگیری کشتی‌های ایرانی در هند

پ آبان 13 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس  مسعود پل مه در مراسم شصت و هشتمین سالگرد تاسیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، با اشاره به آخرین وضعیت پهلوگیری کشتی‌های ایرانی در هند اظهارداشت: در حال حاضر پهلوگیری کشتی‌های ایرانی در بندر موندرای هند مانعی ندارد و در این زمینه مشکلی نداریم. […]

همچنین بخوانید: