دیدار سردار تنگسیری با امام جمعه بوشهر/عملیات دریای عمان تشریح شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر دوشنبه با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.

در این دیدار سردار تنگسیری در رابطه با عملیات موفقیت آمیز نیروی دریایی سپاه در حراست از کشتی نفتکش در دریای عمان توضیحاتی بیان کرد.

آیت الله صفایی بوشهری ضمن تبریک این پیروزی و با بیان اینکه آمریکا به دنبال تروریسم دریایی در خلیج فارس و ناامن کردن این آبراهه و دریای عمان است، اظهار کرد: شکست امریکایی که خودش را مدیر کلان دریاها می‌داند در مقابل نیروی دریایی سپاه، نشان از عزت ایران اسلامی است.

دیدار سردار تنگسیری با امام جمعه بوشهر/عملیات دریای عمان تشریح شد

در این نشست سردار تنگسیری در پاسخ به پیام تبریک هفته گذشته آیت الله صفایی بوشهری در پی این پیروزی، با اهدا لوحی از این اقدام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تقدیر کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اولویت‌های راهبردی شرکت ملی نفتکش ایران اعلام شد

د آبان 17 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، دکترحسین شیوا در پیامی خطاب به‌کارکنان این شرکت گفت: مجموعه شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان یکی از بزرگترین ناوگان های نفتی جهان، نقشی راهبردی در تکمیل زنجیره ارزش صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کشور […]

همچنین بخوانید: