آمادگی یگان های نیروی دریایی سپاه برای امداد رسانی به مردم زلزله

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: همه یگانهای نیروی دریایی سپاه آمادگی دارند در صورت نیاز مدیریت بحران استان هرمزگان برای کمک و امداد رسانی به مردم مناطق زلزله زده اقدام کنند.

بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه در فین هرمزگان ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه و در عمق ۱۵ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه و ۳۸ ثانیه نیز زلزله دیگری با قدرت ۶.۳ ریشتر این منطقه را لرزاند و پس از آن دو زلزله ۴ ریشتری در قلعه قاضی هرمزگان به وقوع پیوست که اولی در ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه و دومی در ساعت ۱۶ و ۲۲ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

مردم فین هرمزگان پس از وقوع دو زلزله با قدرت بالای ۶ ریشتر شاهد پس لرزه ۳.۹ ریشتری در ساعت ۱۶و ۴۳ دقیقه نیز بودند که موجب افزایش اضطراب شهروندان این منطقه از هرمزگان شده است.

زمین لرزه فارغان ۳.۴ ریشتر به ثبت رسیده است و قلعه قاضی نیز اخرین بار با زلزله ۴.۵ ریشتر و فین هم با قدرتی ۳.۵ ریشتری به لرزه در آمده است.

ساعت ۱۷ و ۵۴ دقیقه و هفت ثانیه نیز گزارش شد که زلزله ای با قدرت ۴ ریشتر جزیره قشم را به لرزه در آورده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعزام ماشین آلات سنگین نیروی دریایی سپاه به مناطق زلزله زده

ی آبان 23 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه سردار علیرضا تنگسیری در گفتگو با مهر عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه در خط مقدم امداد رسانی به زلزله زدگان هرمزگان قرار دارد. یگان مهندسی نیروی دریایی سپاه در ساعات اولیه حادثه زلزله هرمزگان در محل کانون اصلی زلزله بندرعباس، روستای گیشان بخش فین با اعزام […]

همچنین بخوانید: