خرید «سهوی» نفت ایران توسط غول نفت و گاز ایتالیا

زمان مطالعه: 1 دقیقه

بلومبرگ خبر داده است که غول نفت و گاز انی (Eni) ایتالیا به صورت غیر عمد از ایران نفت خرید و تحریم های ایالات متحده علیه ایران را نقض کرده است.

به گزارش«مرین‌پرس» انی ایتالیا یکی از بزرگترین شرکت های نفتی اروپاست و اعلام کرده است بدون اطلاع محموله ای از نفت ایران را خریده است.

در سال 2019 این شرکت ایتالیایی یک محموله نفت نفتکشی را خریده است که بار آن از عراق تامین شده بود، اما مقامات عراقی این موضوع را رد کرده اند.

انی در بیانیه ای که به بلومبرگ ارسال کرده است گفته که بعد از بررسی ها و ردیابی های ماهواره ای به این نتیجه رسیده است که این محموله متعلق به ایران بوده است.

پس از آنکه مشخص شده است که این نفت متعلق به عراق نبوده و گرید ایرانی بوده است شرکت خواهان بازگرداندن این محموله شده است. با این حال این شرکت محموله را به یک بندر در سیسیل ارسال کرده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تور ماهیگیران نزدیک بود ۲۰ مسافر کشتی تفریحی را به کام مرگ ببرد

د آبان 24 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، یک فروند شناور تفریحی به همراه ۲۰ گردشگر دریایی در محدوده کانال ورودی بندرانزلی به برج کنترل ترافیک دریایی اعلام حادثه کرد و بلافاصله شناورهای جستجو و نجات و پشتیانی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان به محل حادثه اعزام شدند. علی‌رغم […]

همچنین بخوانید: