موضوعات: سیاسی نظامی

جایی برای نفوذ دشمن باقی نمی‌گذاریم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در آئین معارفه فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار اظهار داشت: دین اسلام، نخستین لنگر ما به شمار می‌رود که ما را در مسیر نگه‌می‌دارد و در تندبادها، کشتی وحدتِ ملت و انقلاب را حفظ می‌کند. شیعه و سنی متعلق به همین کشور هستند و همگی باید باهم از این کشور دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی، کشور همه ایرانی‌ها به شمار می‌رود و باید از این کشور که ناموس ما در آن است دفاع کنیم و مقابل افرادی به دنبال مختل کردن امنیت در کشور هستند مقتدرانه بایستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره توصیه‌های بزرگان دین اظهار داشت: دو نعمت وجود دارد که بعضاً نسبت به اهمیت آن‌ها توجهی نمی‌شود، یکی نعمت سلامتی و دیگری نعمت امنیت که بسیار حائز اهمیت هستند.

وی با اشاره به اتفاقات و ناامنی‌هایی که در برخی کشورهای همسایه وجود دارد، عنوان کرد: اگر ما ملت ایران خواهان سلامتی و امنیتِ خود و خانواده‌هایمان هستیم باید این کشتی وحدت را حفظ کنیم.

دریادار تنگسیری بیان داشت: در این مسیر، مهمترین شاخص همین وحدت است و این را باید در عمل ثابت کنیم.

همه مسئولان باید تلاش کنند تا مشکلات مردم رفع شود

وی ادامه داد: برای سپاه و بسیج تفاوتی ندارد که سیل در خوزستان یا در شرق کشور به‌وقوع بپیوند و این را همه مشاهده کردند. همه نیروهای مسلح ثابت کردند که خدمتگزار و خادم مردم و انقلاب هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه باید تلاش کنند تا مشکلات مردم رفع شود. خداوند این وظیفه را بر عهده همه مسئولان گذاشته است ولی دشمن خلافِ این را می‌خواهد.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد بین دو مسلمان تفرقه بیندازد و از طریق این تفرقه، به کشور نفوذ کنند و نباید جایی برای نفوذ دشمن بگذاریم.

دریادار تنگسیری گفت: توجه و نگاه ما باید به کلام و اشاره‌های مقام معظم رهبری باشد و همه خوب می‌دانیم که رهبر معظم انقلاب چقدر نسبت به وحدت تاکید دارند و امروز در این کشور اگر صدای تفرقه از حلقوم هرکسی بیرون بیاید، آن حلقوم شیطان است و نباید به چنین افرادی میدان بدهیم. «در هر لباسی که می‌خواهند باشند»

وی تاکید کرد: باید مردم‌داری را جزو اصول وحدت کشور قرار دهیم. تاکید می‌کنیم که پاسداران ما بایستی زمینه امنیت برای ماهیگیران روی دریا و مردم را بر روی زمین ایجاد کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ماهیگیر ما وقتی به دریا می‌رود باید امنیت داشته باشد تا یک بیگانه نیاید در منطقه صید ماهیگیران ما فعالیت غیرقانونی انجام دهد و ما باید از منافع مردممان دفاع کنیم و این کار را بارها انجام دادیم که جزئیاتش در خبرها آمده است.

یگان واکنش سریع پایگاه دریایی امام علی (ع) فعال شد

دریادار تنگسیری بیان داشت: در پایگاه دریایی امام علی (ع) یک یگان واکنش سریع را فعال کردیم که در صورت بروز هر اتفاقی در منطقه، واکنش سریع و مقتدرانه نیروهای جان‌برکف ما نمایان خواهد شد.

وی تصریح کرد: ایجاد یک یگان نیروهای واکنش سریع برای انجام اقدامات فوری در بحث امداد و نجات هم جزو اولویت‌هاست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سیل خوزستان عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران ۱۰۳ فروند شناور را به منطقه ارسال کرد و ۶۴ شناور را برادران اهل سنت ما به منطقه ارسال کردند و مردانه برای هموطنان خود کار کردند و خودشان هم بیش از ۲۰ شبانه‌روز تلاش کردند.

وی تصریح کرد: در شرق کشور هم در نخستین ساعات بروز سیل، همه حضور پیدا کردند و این، فرمان مقام معظم رهبری است و خداوند هم همیشه به کیفیت اعمال ما نگاه می‌کند.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت