امیر واحدی: پیشرفت‌های راهبردی و دفاعی «نداجا» قابل توجه است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت‌الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و هیئت همراه به مناسبت فرا رسیدن ۷ آذر، روز نیروی دریایی ارتش با حضور در ستاد نیروی دریایی ارتش با امیر دریادار شهرام ایرانی دیدار و گفتگو کردند.

امیر واحدی در این دیدار ضمن تبریک روز نیروی دریایی با اشاره به پیشرفت‌های این نیرو، گفت: بحمدالله نیروی دریایی توانسته است با تکیه بر ظرفیت های داخلی و اعتماد به توانمندی های نخبگان کشور و حمایت از خلاقیت ها و ابتکارات به پیشرفت های راهبردی و دفاعی قابل توجهی دست یابد.

وی تصریح کرد: قطعا با وحدت و همدلی که امروز بین تمام نیروهای مسلح کشور وجود دارد و با رهبری حکیمانه و مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا هیچ ابر قدرتی جرأت نخواهد داشت چشم طمع به میهن ایران سرافراز و عزیزمان داشته باشد چنانچه در هشت سال دفاع مقدس اینگونه بوده است.

در ادامه این دیدار امیر دریادار ایرانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور ارزشمند فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیئت همراه با اشاره به مجاهدت‌های جانانه تیزپروازان نیروی هوایی گفت: قطعا شکست سنگین و سقوط نیروی دریایی رژیم بعث با آن همه حمایت های مستکبرین در زمان جنگ با قدرت نمایی ها و پشتیبانی های شبانه روز عقابان تیزپرواز و جانفشانی های نیروی هوایی الهی بود که در کنار دریادلان غیرتمند نیروی دریایی راهبردی توانستند ابر قدرت های مستکبر را به سخره بکشند و از پای در آورند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بزرگترین بنادر سوئیس را بشناسید

ش آذر 6 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مهمترین بنادر کشور سوئیس در حاشیه رودخانه راین قرار گرفته است که کانال دسترسی این کشور به آبهای آزاد تلقی می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از اینفومارین، بازل در شمال غربی سوئیس، یکی از مهم […]
بزرگترین بنادر سوئیس ،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: