جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ندسا در بندرعباس برگزار می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، ناوسالار یکم پاسدار علی اصغر محمودی عصر پنجشنبه در نشست خبری به این مناسبت بیان داشت: پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم خانواده ویژه پرسنل و خانواده های آنان در بندرعباس برگزار می شود. ورود تیم‌های برادران که شامل ۳۵۸ ورزشکار می‌شود ۱۳ آذر و ورود تیم‌های خواهر شامل ۳۴۰ ورزشکار ۱۶ آذر است.

وی ادامه داد: رشته‌های آمادگی جسمانی، تیراندازی، شنا، فوتسال، تکواندو و والیبال در بخش برادران و همین رشته ها با حذف فوتسال و جایگزینی آن با دارت در بخش خواهران برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده علاوه بر تاثیر بر خانواده پرسنل تاثیر گذاری بر ورزش هرمزگان را هم دنبال می‌کند.

مسوول تربیت بدنی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: معتقدیم در هر جایی که این نیرو حضور دارد باید در توسعه ورزش در راستای ساخت جامعه سالم مشارکت داشته باشد.

وی ادامه داد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مسوولان هرمزگان برای اشتراک و در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی و حتی در فراهم کردن امکانات جدید اعلام کرده است.

ناوسالار یکم پاسدار محمودی اشاره کرد: هرمزگان از نعمت دریا و ساحل برخوردار است و می‌توان ورزش‌های ساحلی ورزشی آن را توسعه داد

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۲ لنج باری در چوئبده آبادان طعمه حریق شدند

پ آذر 11 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان با اعلام این خبر به مرین‌پرس گفت: ساعت ۱۴.۱۰ دقیقه آتش سوزی دو فروند لنج باری در مجتمع کشتی سازی چوئبده به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله مأموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند […]

همچنین بخوانید: