ورود 372 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی به بندرامیرآباد از آغاز سال تاکنون/ تخلیه یک میلیون و 330 هزار تن کالای اساسی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، یک میلیون و 330 هزار تن انواع کالاهای اساسی در بندرامیرآباد تخلیه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدعلی‌اصل‌سعیدی‌پور با اشاره به اینکه با همکاری ارگان های ذیربط، بخش اعظمی از کالاهای متروکه، که اغلب کالاهای اساسی بود، طی ماههای اخیر از بندرامیرآباد ترخیص شد، افزود: طی سال جاری 372 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی به بندرامیرآباد وارد شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد افزود: کالاهای اساسی تخلیه شده در بندر امیرآباد شامل جو، ذرت، سویا، گندم، کلزا و روغن خوراکی بوده که از کشورهای قزاقستان و روسیه به پر ترددترین بندر حاشیه دریای خزر وارد شده است. 

وی از آمادگی کامل بندرامیرآباد به عنوان بندر کانونی غلات شمال کشور با ظرفیت بالا سیلوی نگهداری غلات و مخازن نگهداری روغن خوراکی جهت تأمین و تخلیه بخش عمده ای از کالاهای اساسی کشور خبر داد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش دیپلماسی اقتصادی در مجتمع بندری انزلی در دستور کار وزارت خارجه/ کشتیرانی رو رو در بندر انزلی رونق می گیرد

ج آذر 19 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه تاکید کرد: به دنبال افزایش دیپلماسی اقتصادی در مجتمع بندری انزلی هستیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی صفری در بازدید از مجتمع بندری انزلی با اشاره به سابقه دیرین این بندر در […]
مهدی صفری،معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، مجتمع بندری انزلی ،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: