سرمایه‌گذاری فولادی ذوب آهن اصفهان در منطقه آزاد چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه

منطقه آزاد چابهار و شرکت ذوب آهن اصفهان تفاهم‌نامه‌ای برای سرمایه گذاری در زمینه فولاد با رویکرد مشارکت با همسایگان و صادرات امضا کردند.

به گزارش مرین‌پرس، صبح امروز تفاهم‌نامه‌ای بین منطقه آزاد چابهار و شرکت ذوب آهن اصفهان که بین عبدالرحیم کردی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار و منصور یزدی زاده، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان منعقد شد که طی آن فراهم شدن زمینه سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان در سه بخش مورد تاکید قرار گرفته است.

بر اساس این تفاهم‌نامه، هر یک از خطوط زنجیره فولاد اعم از واحد تولید کنسانتره، گندله سازی، نورد و … در منطقه آزاد چابهار ایجاد خواهد شد. همچنین بررسی توسعه بندر تخصصی فولاد و مواد معدنی در منطقه مورد توافق طرفین قرار گرفت .

احداث مجموعه صنعتی متناسب برای کار با اقتصاد کشورهای همسایه همچون پاکستان و عمان به صورت مشترک نیز مورد توافق قرار گرفته است.

گفتنی است، منطقه آزاد چابهار یکی از مناطق مهم کشور که صنایع بزرگی همچون فولاد و پتروشیمی بر اساس مزیت منطقه ای که داراست نقش بسزایی در راستای توسعه فعالیت های تولیدی با رویکرد صادرات دارد.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز ساخت اسکله صادراتی جدید در نوار ساحلی خسرو آباد آبادان

ش آذر 20 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، این اسکله صادراتی با مشارکت بخش خصوصی و موافقت ستاد کل نیرو‌های مسلح در بند خاکی باقی مانده از سال‌های دفاع مقدس در ساحل شرقی آبراه اروندرود در مدت شش ماه ساخته خواهد شد. سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در آیین […]

همچنین بخوانید: