فرماندار: ساحل گناوه ساماندهی شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، محمدتقی صفری روز دوشنبه در جلسه ستادهماهنگی خدمات سفر این شهرستان افزود: در ساحل بجز ساخت و ساز باید در زمینه  گردشگری و برنامه های فرهنگی اقدام لازم ساماندهی شده  صورت گیرد.

وی اظهارکرد: تمرکز بر یک نقطه خاص برای شناکردن در ساحل  با نصب تابلو و محوریت تفکیک زن و مرد باید بجد مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

صفری ادامه داد: شنا کردن زن  و حتی مردان در ملا عام از لحاظ شرعی و عرفی جایز نیست و باید جلوی چنین کاری گرفته شود.

فرماندارگناوه گفت: ساماندهی موتورهای چهارچرخ در ساحل نیز در دستور کار کمیته ستاد خدمات سفر قرار گیرد و از وضعیتی که موجب نگرانی مردم و مسافران باشد، خارج شود.

وی افزود: مسافران و گردشگران نیز باید به رعایت قانون و نظم و انضباط در سطح شهر بویژه ساحل و بازار تجاری پایبند باشند.

صفری گفت: کمیته‌های ستادخدمات هماهنگی سفر جلسات خود را با زیرمجموعه‌ها برگزار کنند و در گزارشی به فرمانداری ارایه دهند.

رئیس ستادهماهنگی خدمات سفر گناوه بیان کرد: همه کمیته‌های ستاد خدمات سفر که شرح وظایف آنها مشخص است موظف به همکاری با یکدیگر رای خدمات رسانی به هموطنان هستند.

                                                                        فرماندار: ساحل گناوه ساماندهی شود

وی اظهارداشت: ستاد خدمات سفر نسبت به شناسایی  نیازها و کمبودها و برطرف کردن آنها  تا قبل از فرارسیدن تعطیلات نوروز بصورت مستقیم ورود کنند.

صفری  افزود: اگر دستگاهی از ستاد خدمات سفر بگوید بودجه ای ندارم قابل قبول نیست و باید هرچه در توان دارد برای رفع نیازها و مشکلات خود اقدام کند.

وی گفت: همانگونه که همه ملزم هستیم به شهرداری  کمک کنیم ، این مجموعه نیز وظیفه دارد صفر تا صد خدمات را در سطح شهر ارایه دهد و پول نداشتن را ملاک نداند.

فرماندارگناوه افزود: دستگاه‌های اجرایی از هم اینک نسبت به تجهیز مهمانسراهای خود اقدام کنند تا درصورت بهبود و شرایط مناسب کرونا از آنها در تعطیلات نوروز استفاده شود.

وی  اظهارکرد: شهرداری، فروشندگان دوره گرد میوه و غذا در سطح شهر را ساماندهی و در یک جا متمرکز کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناوه گفت: اولین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان براساس دستورالعمل نوروزی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شده است.

حمزه بهاگیر افزود: مسئولان ۱۲ گانه ستادخدمات سفر تعیین شده است و هر کدام با شرح وظایف تعیین شده با زیرمجموعه های خود نشست برگزار کنند.

وی اظهارداشت: برای پذیرش مسافر تابع شرایط کرونایی هستیم و  براساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا  انجام خواهد شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تشدید سختگیری‌ها در بنادر کشور برای کنترل ویروس اُمیکرون

د آذر 29 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، درباره آخرین تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود اُمیکرون گفت: در حال حاضر طبق قوانینی که وزارت بهداشت اعلام کرده، گروه کرو اجازه خروج از کشتی را ندارد. صفایی گفت: شیوه نامه اصلی سازمان بنادر در […]

همچنین بخوانید: