نیروی دریایی سپاه به نقاط درخشان قدرت خود رسیده است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه برگزاری دومین روز رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ که در سواحل خلیج‌ فارس و منطقه عمومی جنوب کشور در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز شاهد صحنه یک رزمایش دقیق و واقعی بودیم که نقطه اوج تلاش و عمل برادران نیروی دریایی سپاه، کیفیت، اثربخشی و دقت عمل سامانه‌ها بود.

وی بیان کرد: امروز شاهد بودیم که هم پهپادهای نیروی دریایی سپاه به صورت دقیق از فواصل مختلف اهداف را مورد اصابت قرار دادند و هم موشک‌های بالستیک به عنوان پدیده‌های جدید نیرو و موشک‌های کروز اهداف از پیش‌ تعیین‌ شده در فواصل و با شرایط مختلف را با دقت صد در صد مورد اصابت قرار دادند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقت در اصابت به اهداف، انعطاف در بردهای متفاوت و قابلیت عملیات همزمان روی هدف‌های ثابت یا متحرک را از وجوه برجسته این مرحله از رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ برشمرد و گفت: با ارزیابی دقیقی که از منحنی‌های رشد قدرت دفاعی دارم، در دو روز اخیر در نیروی دریایی سپاه جهش در قدرت دفاعی را ملاحظه کردم.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: ورود فناوری‌های جدید اعم از هوش مصنوعی و فناوری استفاده از پهپادها در اعماق متعدد و موشک‌ها در طیف وسیعی از بردها با دقت‌های قابل قبول نشانگر دستیابی نیروی دریایی سپاه به نقاط درخشان در مسیر تکامل قدرت خود است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

غرق شدن قایق در آب‌های ساحلی ماداگاسکار ۱۹ کشته داد

س آذر 30 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه در پی حادثه غرق شدن یک قایق در آب‌های ماداگاسکار دستکم ۱۹ تن کشته و ده‌ها نفر دیگر مفقود شدند. به گزارش مرین‌پرس، آژانس دریانوردی ماداگاسکار امروز (سه شنبه) اعلام کرد: غرق شدن این قایق در سواحل شمال شرقی کشور دستکم ۱۹ کشته برجای گذاشت و […]

همچنین بخوانید: