فرماندار : شیلات دیر قایق‌های صیادی را به پناه گاه امن هدایت کند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

یونس باربرز روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دیر افزود: با توجه به پیش بینی و اعلام وقوع بارندگی شدید توسط اداره کل هواشناسی استان بوشهر، دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان در آماده باش کامل قراردارند.

وی گفت: از روز گذشته همه نقاط حادثه خیز شهرستان دیر دربخش های مرکزی، بردخون و آبدان مورد رصد و بررسی قرار گرفت و تاکیدهای لازم به بخشداران و شهرداران این شهرستان انجام شده است.

فرماندار دیر بیان کرد: بخش زیادی از قایق های صیادی که دراسکله تفریحی شهرداری پهلو گرفته اند در معرض شدید طغیان آب دریا قرار دارند که تاکید شده که این قایق ها به محل امن اسکله شیلات، الی شمالی و اداره بندر و بخشی هم قایق داران به منازل خود انتقال دهند.

وی گفت: مسیر خور بردستان و جاده وفاق بازدید و تاکید شد که راه باز شود تا آب به منازل مردم در فاز۳ محله فرودگاه سرازیر نشود.

باربرز افزود: شرکت متانول کاوه، مرزبانی، نیروی انتظامی و جهادکشاورزی، آبرسانی و همه دستگاه‌های مرتبط و حتی بسیج و هلال احمر در آماده باش کامل قراردارند.

باربرز در ارتباط با با رودخانه مند در بخش بردخون گفت: خطر در مسیر رودخانه مند برای مردم روستاهای اطراف جدی است و توصیه های لازم به بخشدار تاکید شده که در ماده باش کامل باشند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برنامه‌ریزی سازمان بنادر برای اجرایی‌سازی راهبرد توسعه دریامحور/ جذب و آموزش دریانورد متخصص با جدیت دنبال می‌شود/ توسعه ناوگان دریایی یکی از اولویت های مهم سازمان بنادر

چ دی 8 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به لزوم اجرایی شدن راهبرد توسعه دریامحور در کشور، گفت: سازمان بنادر در تلاش است این سیاست راهبردی را از سطح شعار خارج کند و با قرار دادن آن در حوزه تصمیم‌گیری ها، […]
علی‌اکبر صفایی،معاون وزیر راه و مدیرعامل، برنامه‌ریزی سازمان بنادر، سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: