صادرات آبزیان از سکوی صادراتی قصرشیرین در سال آینده

زمان مطالعه: 1 دقیقه

سید فرزاد افضلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت تأسیس سکوی صادرات آبزیان در استان کرمانشاه، اظهار کرد: زمین مورد نیاز برای احداث سکوی صادرات آبزیان در شهرستان قصرشیرین خریداری شده است.

وی افزود: در سال جاری اتحادیه تعاون روستایی و شیلات استان کرمانشاه طی جلسات با معاون امور اقتصادی استان و مؤسسه توسعه اقتصادی قصرشیرین زمین مورد نیاز احداث سکوی صادرات آبزیان را خریداری کردند.

مدیرکل شیلات کرمانشاه تصریح کرد: زمین خریداری شده برای احداث سکوی صادرات آبزیان در شهرستان قصرشیرین به مساحت ۲۷ هزار و ۷۷۰ مترمربع است که هفت هزار و ۷۰۰ مترمربع آن برای احداث سکوی صادرات شیلات اختصاص یافته است.

افضلی بیان کرد: با ایجاد بارانداز سکوی صادراتی اتحادیه تعاون روستایی می‌تواند محصولات کشاورزی و نیز شرکت تعاونی تولید مجتمع شهدای قصرشیرین، به صورت مستقیم و فعالانه صادرات آبزیان را انجام دهد.

وی گفت: چند صندوق کارآفرینی قول همکاری برای تأمین تسهیلات مورد نیاز برای احداث تجهیزات لازم سکوی صادرات آبزیان استان کرمانشاه در شهرستان قصرشیرین را داده‌اند.

افضلی با اشاره به تأمین تسهیلات از صندوق‌های کارآفرینی، افزود: در مدت ایام پایانی سال جاری زیرساخت‌های مورد نیاز برای احداث سکوی صادرات آبزیان در شهرستان قصرشیرین فراهم می‌شود.

مدیرکل شیلات کرمانشاه خاطرنشان کرد: مدیر صندوق کارآفرینی کشور نوید راه‌اندازی مرکز تکثیر بچه‌ماهی سردابی در سد روستای داریان پاوه و احداث صنایع فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در مناطق اورامانات و مرزی روستای داریان پاوه را داده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آب‌های شمالی غرب خلیج فارس مواج و متلاطم است/شناور‌ها به دریا نروند

ج دی 10 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگارمانا افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آب‌های شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی خوزستان تحت تاثیر عبور سامانه بارشی و وزش باد مواج و ناپایداراست. وی اظهار داشت: ارتفاع موج در آب‌های شمال غرب خلیج فارس تا […]

همچنین بخوانید: