باید از نسل جوان در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن محافظت کنیم

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره میثاق که صبح امروز (شنبه) در ستاد فرماندهی نهاجا برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: دشمن برای مبارزه با احیای هویت اسلامی با ابزار امپراطوری رسانه‌ای و فضای مجازی به لشکرکشی سیاسی و فرهنگی و یارگیری اقدام کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید از نسل جوان در برابر جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمن محافظت کنیم، ادامه داد: باید برای غنی‌سازی اوغات فراغت و بسط و گسترش فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی چاره‌اندیشی شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در نهاجا گفت: در راستای تعالی سطح فرهنگی نیروی هوایی، با تلاش کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی فعالیت‌های فرهنگی هنری علاوه بر فعالیت‌های قرآنی در بین کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های آنها با رویکرد زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت روحیه سلحشوری، انسجام ویژه‌ای یافته است.

امیر واحدی تصریح کرد: راز موفقیت در عرصه فرهنگی و ایستادگی دربرابر تهاجم فرهنگی و سیاسی دشمن، عدم اکتفا به وضع مطلوب و حرکت در مسیر رشد، تقویت و بسترسازی برای مشارکت حداکثری در این عرصه است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نجات یک شناور به همراه دو صیاد در شهرستان انزلی

ش دی 11 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس،  رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: شامگاه جمعه ۱۰ دی ماه طی تماسی با مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان وقوع حادثه‌ای برای شناور صیادی در محدوده ۱۲ […]

همچنین بخوانید: