عملیات موفق امداد و نجات شناور باری در حال غرق در نزدیکی بندر چویبده

زمان مطالعه: 1 دقیقه



عملیات امداد و نجات موتور لنج حامل بار ملوانی در حال غرق ، در نزدیکی بندر چویبده آبادان با موفقیت انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، رضا سفاری؛ مدیربنادر و دریانوردی آبادان گفت: پی اعلام اضطرار ناخدای موتور لنج باری به مرکز جستجو و نجات مبنی بر بروز نقص فنی و آبگرفتگی شدید شناور که از سمت بندر شارجه به اداره بندر چویبده در حال تردد بود، بلافاصله هماهنگی لازم جهت امداد رسانی انجام شد.

وی با بیان اینکه حادثه یاد شده تلفات جانی نداشت، افزود: بخشی از بار لنج حادثه دیده به لنج های صیادی و تجاری دیگر که یاری رسان بودند، منتقل و عملیات سبک سازی بار لنج صورت گرفت.

سفاری ادامه داد: با توجه به آبگرفتگی شدید این موتور لنج که در ورودی رودخانه بهمنشیر به گل نشسته بود، دو عدد پمپ کف کش جهت تخلیه آب شناور ارسال شد و پس از آن اداره بندر چویبده یک فروند یدک کش به محل حادثه اعزام کرد که رها سازی شناور از گل با موفقیت انجام و لنج حادثه دیده به سمت بندر چویبده منتقل شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ظرفیت شناورهای مسافری برای نوروز ۱۴۰۱ نصف شد

د دی 13 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: درحال حاضر ۴۰ فروند شناور با ظرفیت ۴ هزار و ۹۲ صندلی موجود است که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به ۲ هزار و ۴۵۵ صندلی کاهش پیدا می‌کند. به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و […]

همچنین بخوانید: