شهید حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت زنده‌تر و ماندگارتر شده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار علیرضا تنگسیری صبح سه‌شنبه در سومین همایش مرد زمانه با هدف بزرگداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: شهدا زنده هستند و وظیفه امروز ما دفاع از خیمه شهدا است.

وی با اشاره به اینکه پیروان مکتب ناب محمدی نمی‌توانند ظلم و ستم را تحمل کنند خاطرنشان کرد: باید وصیت‌نامه مغزدار شهید حاج قاسم سلیمانی را بخوانیم و مکتب شهید سلیمانی را چراغ راه قرار دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به ۴۰ سال مبارزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: شهید سلیمانی در جوانی از ناحیه دست جانباز شد و در مجموع چهار بار زخمی و سه بار شیمیایی شد و سختی‌ها و مرارت‌های فراوانی را در دفاع از ایران و اسلام تحمل کرد.

وی تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت اثرات بزرگی در منطقه داشته و بعد از شهادت خود نیز اثرات بسیار بزرگی داشته است و امروز شاهدی که از تمام دنیا به سمت مزار حاج قاسم می‌روند.

دریادار تنگسیری با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی شمشیری است که دائم بر سر دشمنان فرود می‌آید، تصریح کرد: حاج قاسم قبل از شهادت و بعد از شهادت خاری در گلوی دشمنان بوده است.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی دیده‌بانی است که فضای دور را می‌دید افزود: جمهوری اسلامی ایران خیمه اسلام است و ستون این خیمه ولی فقیه است و همه باید تلاش کنیم که این خیمه را حفظ کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه مکتب حاج قاسم سلیمانی را ولایت‌مداری و پشتیبانی از ولایت توصیف کرد و ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت زنده‌تر و ماندگارتر شده است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مردمی نمونه در ولایت‌مداری بود اضافه کرد: شهید سلیمانی از خط و خطوط سیاسی به دور بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجتمع بندری امام خمینی (ره) میزبان پیکر دو شهید گمنام

س دی 14 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس که به تازگی در مناطق جنگی تفحص و کشف شده‌اند، در آیینی همزمان با سالگرد شهادت دخت مکرم پیامبر عظیم الشأن به دست مردم شهیدپرور و قدرشناس بندرامام‌ خمینی(ره) تشییع و در این مجتمع بندری  […]

همچنین بخوانید: