سومین همایش مرد زمانه در بوشهر برگزار شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر پیش از ظهر سه‌شنبه در این همایش اظهار داشت: شهید سلیمانی تربیت‌شده کتب امام خمینی (ره) بود؛ مکتبی که بر پایه الهی استوار است.

سردار علی رزمجو با بیان اینکه شهید سلیمانی دارای روحیه جهادی و مبارزاتی مبتنی بر ولایت مداری بود خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی به سبیل الهی و راه مستقیم دست یافته بود.

وی با اشاره به اینکه خداوند راه تقرب به شهید سلیمانی را نشان داده بود افزود: شهید سلیمانی راه و نحوه رسیدن به مقصد را یافته بود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر تاکید کرد: شهید سلیمانی در راستای عمل به وظیفه ئر مسیر قرآن و ولایت حرکت کرد.

وی شهید سلیمانی را کارگذار جهانی معرفی کرد و افزود: عشق و تدبیر و محاسبه در کار شهید سلیمانی موج می‌زند. سردار سلیمانی مدافع بی‌بدیل امت اسلامی است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد۲۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر طی ۹ ماه گذشته

س دی 14 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر طی۹ ماهه سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال گذشته رشد 23درصدی داشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمندزاده با بیان اینکه […]
سیاوش ارجمندزاده،مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر، تخلیه و بارگیری کالا،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: