ورود پیکر دو شهید گمنام به بندر امام خمینی(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس ، صبح امروز از راه دریایی به مجتمع بندری امام خمینی(ره) منتقل و در آیینی با حضور مدیران بنادر خوزستان، مقامات نظامی و انتظامی، دریانوردان و کارکنان این مجتمع بندری مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، پیکر دو شهید گمنام والامقام دوران دفاع مقدس با شناورهای منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران از آبراه خورموسی وارد اسکله‌های مجتمع بندری امام(ره) و پس از  آیین ادای احترام و تشییع با حضور آحاد مردم ولایتمدار به شهر بندرامام خمینی(ره) منتقل شد.

 

در این مراسم، ضمن اجرای مراسم سان توسط یگان حفاظت مجتمع بندری امام خمینی(ره)، شرکت کنندگان با نثار شاخه‌های گل در مقدم پیکر مطهر شهدای گمنام یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری های  شهدای والامقام را گرامی داشتند.

انتقال پیکر شهدای گمنام از راه دریایی به بندرامام خمینی(ره) به پاس جانفشانی‌های دریانوردان و کارکنان شهید این مجتمع بندری در دوران دفاع مقدس برای باز نگه داشتن محورهای پشتیبانی دریایی جبهه‌های جنگ و کشور صورت پذیرفته است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نجات مردم محاصره شده در سیل توسط یگان هوا دریای نیروی دریایی ارتش

ج دی 17 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، با حضور به موقع تیم نجات و اعزام بالگرد در شرایط جویی نامناسب محاصره‌شدگان در سیل نجات پیدا کردند. مسئول عملیات نجات در این باره گفت: بعد از اطلاع از این موضوع و اوامر […]

همچنین بخوانید: