استقامت، ولایت‌مداری و مراقبت از حدود الهی شاخص های مکتب حاج قاسم/ امنیت امروز ما محصول شهادت‌طلبی دیروز شهدا است

زمان مطالعه: 2 دقیقه



استقامت، ولایت‌مداری و مراقبت از حدود الهی شاخص های مکتب حاج قاسم در مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام در بندر امام(ره) مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید‌ عبدالنبی موسوی ‌فرد؛ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در مراسم تشییع دو شهید گمنام در بندر امام خمینی(ره)، با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که “حاج قاسم یک فرد نیست، یک مکتب است” اظهار داشت: مکتب حاج‌قاسم و همه شهدای اسلام، جدای از اهل بیت نیست.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مکتب شهادت و شهدا سه شاخص مهم دارد، گفت: شاخص اول، استقامت تا شهادت است؛ این شاخص بارز حاج‌قاسم سلیمانی بوده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود: شاخص دوم مراقبت از حدود الهی است و اینکه تلاش کنیم درچارچوب دین خدا و اسلام حرکت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در اهواز گفت: شاخص سوم مکتب شهدا، ولایت مداری است؛ یعنی فکر، اندیشه و رفتارمان بر محور ولایت باشد.

وظیفه ما نوکری شهدا است

همچنین ، در این مراسم سردار عبدالرضا حاجتی؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، اظهار داشت: امروز همه ما سرباز ولایت هستیم.

سردار حاجتی با اشاره به غیرت و حمیت شهدا، به ویژه دو شهید گمنام ۱۸ و ۱۹ ساله بندر امام خمینی(ره)، تاکیدکرد: آنها در دفاع از ولایت و اسلام، شعار ندادند و غیرت ورزیدند و از خاک و مرز و ناموس‌شان دفاع کردند.

وی با بیان اینکه امروز حاج قاسم سلیمانی، محبوب دل‌های تمام دنیا شده است، خاطر نشان کرد: شهدای جوان ما برای رضای خدا و در بهترین لحظه‌های عمرشان، جان خود را فدای اسلام و میهن کرده‌اند، بنابراین وظیفه ما نوکری آنهاست.

وی گفت: امنیت امروز ما محصول شهادت‌طلبی و استکبار ستیزی دیروز شهدای ماست، امروز تمام دنیا، نگاه‌شان به ایران مقتدر است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخریب ۴۰ درصدی قلعه پرتغالی‌های هرمز در اثر سیل/ تخریب جدی در بافت تاریخی بندر کنگ

ش دی 18 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه عباس نوروزی در گفتگو با مرین‌پرس اظهار داشت: آخرین برآورد اعلام شده توسط کارشناسان میراث فرهنگی استان، برآورد خسارات وارده به آثار تاریخی استان به ۳۰ میلیارد تومان رسیده است که این رقم ممکن است باز هم در ادامه پایش‌های در حال انجام افزایش بیشتری داشته […]

همچنین بخوانید: