پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه احداث اسکله های گردشگری بندر خرمشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



پروژه احداث اسکله های گردشگری بندر خرمشهر در رودخانه کارون 80 درصد پیشرفت فیزیکي دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،‌ نوراله اسعدی؛ مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: احداث  اسکله‌های گردشگری بندر خرمشهر در رودخانه کارون  از نوع پانتون(فلزی) و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال و  در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی وتحقق مسولیت های اجتماعی سازمان بنادر و  دریانوردی  با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال اجرا است. 

وی در خصوص فرآیند عملیات اجرایی این پروژه اظهار داشت: شمع کوبی اسکله چهارم در حال انجام است که پس از اتمام شمع کوبی عملیات نصب پانتون های فلزی و پل های دسترسی آغاز می شود.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: پانتون های فلزی و پل های دسترسی اسکه های گردشگری پیش از این ساخته شده و در محوطه های بندر خرمشهر  دپو  شده است.

اسعدی خاطر نشان کرد: با تداوم و تلاش های همه جانبه و پیشرفت های فیزیکی ایجاد شده  پروژه احداث اسکله های گردشگری در رودخانه کارون در بهمن ماه سالجاری افتتاح و آماده بهره برداری می شود.

یاد آور می شود بندر خرمشهر  با برخورداری از ۲۰ پست اسکله، ۲۳۰ هکتار وسعت، تجهیزات پیشرفته، قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد تجاری اروند، بهره مندی از سیستم حمل و نقل چند وجهی و اتصال به کریدور بندرامام خمینی(ره) به عنوان سومین بندر کشور در حوزه خلیج فارس محسوب می شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نگاهی به وضعیت کنونی و دورنمای بازار کشتیرانی کانتینربر در انتهای سال ۲۰۲۱ میلادی

د دی 20 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه نویسنده: مهدی رستگاریرئیس امور طرح و توسعه – شرکت پدیدآوران امید پارس کرایۀ حمل کانتینر و قیمت کشتی های دست دومدر نیمه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی قیمت کرایه حمل کانتینری و اجارۀ زمان محور (تایم چارتر)کشتی‌های کانتینربر به سطح جدیدی از رکورد‌های تاریخی ارتقا یافتند. هم […]

همچنین بخوانید: