ساماندهی قایق‌های بی هویت در کشور ضروری است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش ایرنا، ذبیح الله خدائیان روز یکشنبه در دیدار با صیادان، مالکان شناورها و ملوانان اسکله شیلات استان بوشهر افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد دریا به عنوان یکی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان بوشهر ضروری است.

وی پیرامون اظهارات مطرح‌شده از سوی صیادان، مالکان شناورها و ملوانان به بازرس کل استان بوشهر مأموریت داد با برگزاری نشست هایی با نمایندگان این اقشار مشکلات آنها بررسی و آسیب‌شناسی شود.

خدائیان تأکید کرد: در مورد مشکلاتی که رسیدگی به آن باید در استان اقدام شود؛ استفاده از ظرفیت‌های استانی موردتوجه قرار گیرد و سایر مواردی که نیاز به پیگیری در مرکز کشور است هم به بازرسی کل کشور منعکس شود تا اقدام لازم صورت گیرد.

ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در سفر  یک روزه خود به استان بوشهر با  حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا با استاندار بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار و قرار است از تاسیسات بندری، گمرکی و انبارهای سازمان اموال تملیکی بوشهر بازدید و همچنین در نشست‌ شورای قضایی و دستگاه‌های نظارتی این استان شرکت کند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایثار مادران شهدا الگویی برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی است

ی دی 26 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت گرامیداشت روز «تکریم همسران و مادران شهدا»، پیامی صادر کرد و تاکید کرد: ایثار و ازخودگذشتگی مادران و همسران شهدا باید سرمشق راه ما در ادامه مسیر انقلاب اسلامی باشد. متن پیام […]

همچنین بخوانید: