پیکر مطهر 2 آلاله دفاع مقدس در بندر امیرآباد به خاک سپرده شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس با حضور علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی امروز در بندر امیرآباد تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، پیکر‌های پاک و مطهر دو آلاله زهرایی که به مدت چند روز میهمان مردم دیار علویان بودند، امروز و در سالروز وفات حضرت ام البنین(س) مادر گرانقدر حضرت ابوالفضل العباس علیه اسلام، با شکوه خاصی در بندر امیراباد تشییع و خاکسپاری شدند.

مراسم تشییع این دو کبوتر خونین بال، صبح امروز از شرکت حفاری شمال تا بندر امیرآباد با حضور کارکنان بندر امیرآباد و نیرو‌های دریایی منطقه، سپاه، ارتش و مردم ولایتمدار منطقه برگزار شد.

خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام در بندر امیرابادپیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس سپس تا مسجد محمد رسول الله (ص) واقع در بندر امیرآباد تشییع و در این مکان خاکسپاری شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ترانزیت گسترده از بندر امیرآباد در دستور کار / هیئت‌های اقتصادی هند و ازبکستان در راه ایران

ی دی 26 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس؛ علی اکبر صفایی در جریان بازدید از بندر امیرآباد و طرح‌ها و برنامه‌های آتی در رابطه با این بندر، اظهار داشت: بندر امیرآباد در حال حاضر با ظرفیت مناسب، آماده پهلودهی انواع کشتی‌ها برای عملیات تخلیه و بارگیری است و یکی از بنادر […]

همچنین بخوانید: