بازدید رییس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از مجتمع بندری انزلی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



رییس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان و نماینده مردم بندرانزلی در مجلس از زیرساخت ها، ظرفیت ها و توانمندی های مجتمع بندری انزلی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا حاجی بابایی؛ رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و اعضای این کمیسیون به همراه حمیدرضا آبایی؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان و احمد دنیامالی؛ نماینده مردم بندرانزلی در مجلس، از اسکله های جدید، فعالیت های بندری، پروژه های آماده به بهره برداری مجتمع بندری انزلی بازدید کردند. 

در این بازدید بر لزوم اتصال بندر به شبکه حمل و نقل ریلی و اتصال آن به بندر از طریق جاده دسترسی به کمربندی انزلی، حمایت از بخش حمل و نقل دریایی، کشتی های رو-رو، کشتی های تانکری و ساخت کارخانه کشتی سازی در مجتمع بندری انزلی تاکید شد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هویت ملت ایران از بصیرت و غیرت دینی آن‌ها سرچشمه می‌گیرد

د دی 27 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه‌نیوز، چهاردهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام (جوان سرباز) با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، جمعی از سربازان نمونه و فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی سپاه پاسداران در تنگه هرمز، بر عرشه ناو اقیانوس‌پیمای شهید سردار […]

همچنین بخوانید: