ناوگروه ۷۹ ارتش در دریای سرخ در حال انجام مأموریت است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: نیروی دریایی به‌طور مستمر در عرصه دریاها و آب‌های بین‌المللی به جهت تأمین خطوط مواصلاتی جمهوری اسلامی ایران حضور دارد و در راستای اهداف مورد نظر و تأمین منافع کشور گام برمی‌دارد.

وی سپس در خصوص مأموریت ناوگروه ۷۹ نداجا، افزود: امروز ناوگروه ما متشکل از ناوبندر «مکران» و ناوشکن شهید «بایندر» در دریای سرخ حضور دارد و نفتکش‌های جمهوری اسلامی ایران را در مسیر تعیین شده اسکورت می‌کند. این روند همچنان ادامه دارد و نیروی دریایی افتخار می‌کند که در تداوم تأمین منافع کشور همواره در صحنه دریا حضور تأثیرگذار و راهبردی دارد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص آخرین وضعیت امنیتی خلیج فارس نیز عنوان کرد: به‌حمدالله با حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران امنیت کامل در مرزهای آبی کشور، تنگه هرمز، سواحل مکران، شمال اقیانوس هند، دریای سرخ برقرار است و نیروی دریایی ارتش در همه مسیرهایی که منافع جمهوری اسلامی ایران اقتضا می‌کند، حضور دارد و از منافع کشور و ملت بزرگ ایران دفاع می‌کند.

امیر کاویانی درباره رزمایش‌های نداجا خاطرنشان کرد: همه تمرینات و رزمایش‌های مشترک و تخصصی که در برنامه‌های نیروهای مسلح از سوی سلسله مراتب فرماندهی گنجانده شده است، در ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه نیروی دریایی راهبردی با جدیت و با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها انجام می‌شود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پهلودهی بیستمین کشتی روغن نباتی در بندر شهید رجایی

س دی 28 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه بیستمین کشتی روغن نباتی با ظرفیت 62 هزار تن در یکی از پایانه های اختصاصی بندر شهید رجایی پهلو گرفت. از ابتدای سال جاری تا نیمه دی ماه 571 هزار و 715 تن روغن از طریق 19 فروند کشتی وارد بندر شهید رجایی […]
کشتی روغن نباتی ، بندر شهید رجایی ،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: