وزیر راه در بازدید از مجتمع بندری انزلی: تکمیل راه آهن انزلی به آستارا تا اواخر سال آینده

زمان مطالعه: 1 دقیقه



وزیر راه و شهرسازی در بازدید از مجتمع بندری انزلی گفت: در صورت اعتبار مصوب شده، راه آهن انزلی به آستارا تا اواخر سال آینده تکمیل می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، رستم قاسمی در بازدید از مجتمع بندری انزلی، اظهار داشت: در حوزه راه، چند مساله مهم وجود دارد که یکی از آنها راه آهن انزلی به آستارا است که اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان گیلان برای آن پیش‌بینی شده است، اگر  این اعتبار تامین شود تا اواخر سال آینده راه‌آهن یاد شده تکمیل می شود.

 

وی ادامه داد: برای راه‌های استان گیلان ۲ هزار و ۱۷۶ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده که عدد خوبی است و بسیاری از موضوعاتی که جزء معضلات راه‌های استان محسوب می‌شود اعم از  تقاطع همسطح، تقاطع در نقاط حادثه‌خیز و کمربندی همچنین بزرگراه ۱۱ کیلومتری باقی مانده از قزوین به رشت می توان حل کرد. 

 

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیاردی در مجتمع بندر انزلی با حضور بخش دولتی و خصوصی صورت گرفته که این امر بسیار مهم است.

 

وی تصریح کرد: با اعتبارات که در نظر گرفته شده می‌توان شاهد تحول در حوزه راه و شهرسازی گیلان بود

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک هزار مزرعه پرورش ماهی در خوزستان بازرسی بهداشتی شد

ج بهمن 8 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه دکتر رضا اسدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگارایرنا تولید سالم و بهداشتی و پایدار را از راهبردهای قطعی سازمان دامپزشکی بیان کرد و افزود:تولید پایدار درصنعت آبزیان با نظارت بهداشتی دامپزشکی ایجاد می‌شود به همین منظور بازدید و نظارت بهداشتی مزارع آبزیان ماهیان گرم آبی […]
استفاده از آب مغناطیسی برای اولین بار در مزارع پرورش ماهی آذربایجان‌شرقی

همچنین بخوانید: