ضرورت استفاده از توان داخلی در زمینه صنایع دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی روز شنبه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه برجسته و ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های علمی و صنعتی، بر استفاده از این ظرفیت‌ها در پیشبرد اهداف نیروی دریایی ارتش و رشد و توسعه صنایع دریایی تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ها و طرح‌های نیروی دریایی ارتش در سواحل جنوب کشور، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های علمی و صنعتی استان آذربایجان شرقی، برنامه‌های خود را به ویژه در حوزه محرومیت‌زدایی در این مناطق توسعه دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین از فعالیت ۹ هنرستان علوم و فنون دریایی در نقاط مختلف کشور خبر داد و گفت: آماده‌ایم مشابه این هنرستان را در تبریز هم دایر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیلان این هنرستان علاوه بر دیپلم آموزش‌وپرورش، مدرک بین‌المللی سازمان بنادر و کشتیرانی هم دریافت می‌کنند و می‌توانند در تمام ارگان‌های دریایی مشغول به کار شوند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هوای پنج شهر ساحلی خوزستان همچنان در وضعیت خطرناک و ناسالم

ش بهمن 9 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، شاخص کیفی هوای شهر‌های آبادان، بندرامام خمینی (ره) خرمشهر، شادگان و ماهشهر با ثبت عدد ۵۰۰ در وضعیت ارغوانی یا خطرناک قرار گرفت. به دنبال استقرار هوای آلوده و و افزایش میزان ذرات آلاینده، مرکز بهداشت خوزستان از گروه‌های حساس به خصوص بیماران […]

همچنین بخوانید: