پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیام داد.

 

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا  (اِسرا –81)

انقلاب اسلامی مردم ایران، بدون تردید، از بزرگترین نهضت‌های سیاسی اجتماعی جهان و از شکوهمندترین رویدادهای تاریخی قرن حاضر به شمار می رود. نهضت دینی-سیاسی بهمن 57، آغازگر جنبش‌های عدالت‌خواهی در سراسر جهان بود که به الگویی تمام عیار برای سایر انقلاب‌ها و نهضت‌های آزادیخواهانه بدل گردید. 

اینک و در طلیعه چهل و سومین بهار انقلاب، ایادی استکبار جهانی، همچون گذشته با اعمال شدیدترین فشارهای اقتصادی بر ملت بزرگ ایران، قصد دلسرد کردن مردم از انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند، اما در سایه الطاف الهی و رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری، ایران عزیز با عبور از تمامی دشواری‌ها، همچنان رو به جایگاه رفیع و تحقق اهداف عالی اسلامی دارد. 

سازمان بنادر و دریانوردی نیز، به عنوان متولی حمل و نقل دریایی کشور، با تاسی از منویات و تاکیدات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیانیه گام دوم انقلاب، مبنی بر توسعه اقتصاد دریامحور و افزایش سهم اقتصاد دریایی از تولید ناخالص ملی، تمامی ظرفیت‌های مادی و معنوی خود را به کار می گیرد تا راهبرد توسعه دریامحور را با کمک دولت و پشتیبانی قانونی مجلس شورای اسلامی، در قالب برنامه‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت، اجرایی نماید.

اینجانب با اهدای سلام و درود به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی و روح ملکوتی امام شهیدان، فرارسیدن بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت بزرگ و آزاده ایران و به جامعه بزرگ دریایی و بندری کشور، تبریک و تهنیت عرض نموده، عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شهر‌های بندری آبادان، خرمشهر و شادگان رنگ کرونایی گرفتند

س بهمن 12 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه دکتر محمدحسین سرمست شوشتری در گفتگو با مرین‌پرس افزود: مطابق جدیدترین رنگ بندی شیوع کرونا در خوزستان شهر‌های آبادان، خرمشهر و شادگان از وضعیت آبی کرونایی به رنگ زرد تغییر یافتند. وی گفت: خروج این شهر‌های بندری از وضعیت آبی و ورود به منطقه زرد نشانه […]

همچنین بخوانید: