انجام نخستین سفر دریایی از بندر شهید باهنر به مقصد شارجه

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نخستین سفر دریایی بندر شهید باهنر به شارجه به دلیل شرایط متاثر از ویروس کرونا پس از دو سال وقفه، با ظرفیت 200 مسافر با کشتی نگین به مقصد بندر شارجه انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، کشتی مسافری نگین اولین سفر دریایی خود را روز پنج شنبه 14 بهمن ماه آغاز شد.

سفر دریایی بندر شهید باهنر به بندر شارجه هر پنج‌ شنبه انجام می‌شود و در صورت وجود تقاضا و بهبود شرایط کرونایی امکان افزایش سفر تا ۳ روز در هفته وجود دارد. طول این سفر دریایی با شرایط مساعد جوی، 6 ساعت است که توسط یک فروند شناور تندرو انجام می شود.

بندر شهید باهنر سومین بندر صادراتی کشور با موقعیت ممتاز جغرافیایی و دسترسی به آب های آزاد جهان از طریق خلیج فارس دارای قابلیت تجاری و مسافری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گفتنی است به دلیل شرایط متاثر از ویروس کرونا سفر دریایی از بندر شهید باهنر به مقصد شارجه با دو سال وقفه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مراقبتی و همراه با ارائه تست pcr منفی با اعتبار 72 ساعته انجام گرفت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۹ طرح شیلاتی در استان بوشهر افتتاح شد

ی بهمن 17 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه علی بازدار در گفتگو با مرین‌پرس در بوشهر با اشاره به طرح‌های شیلاتی اظهار داشت: بهره‌برداری از ۱۷ طرح تولیدی و دو طرح زیرساختی شیلاتی با سرمایه‌گذاری ۲۱۸ میلیارد تومان در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان بوشهر آغاز شد. وی با اشاره به اینکه اجرای […]

همچنین بخوانید: