بهبود روابط با همسایگان در حوزه حمل ونقل یکی از ماموریت‌های مهم دولت به وزارت راه است/ برنامه‌ریزی برای اجرای ظرفیت‌های جدید دریایی و ریلی در بنادر در دستور کار

زمان مطالعه: 1 دقیقه



وزیر راه و شهرسازی، یکی از ماموریت‌های مهم دولت در حوزه راه و حمل ونقل را بهبود روابط با کشورهای همسایه و ایجاد ظرفیت‌های جدید عنوان کرد و گفت: طرح‌ها و برنامه‌های جدیدی توسط دولت در حوزه راه در حال پیگیری است که با اجرای الگوهای جدید در حوزه‌های ریلی، دریایی، هوایی و جاده‌ای، نتایج بسیار خوبی عاید کشور خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، رستم قاسمی در آیین افتتاح ۳۰ پروژه‌ بندری و دریایی به صورت ویدئو کنفرانس، اظهارداشت: با اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف حمل و نقل، طی ماه‌های گذشته، توانسته‌ایم سهم قابل توجهی از ترافیک بین المللی را متوجه کشور کنیم.

 

عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به شیوه انقلابی در بخش ترانزیتی مرز سرخس، اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته، موانع قدیمی روابط ترانزیتی بین ایران و ترکمنستان برداشته شد.

 

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم ما در حوزه ترانزیت، توسعه سهم حمل‌و نقل ریلی با کشورهای همسایه است، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، یکی از اولویت‌های ما در بخش حمل و نقل بین‌المللی، دسترسی ریلی با همه کشورهای همسایه و استفاده از همه ظرفیت‌های ترانزیتی کشور است‌.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ندسا طرح جدید آبرسانی به روستاهای کم برخوردار را اجرا می کند

د بهمن 18 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، پیش ازظهر دوشنبه در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر طی یک ارتباط ویدئو کنفرانسی با آیت الله سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری اسلامی ایران و با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار زارع معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه، سردار […]

همچنین بخوانید: