بازدید وزیر کشور از بندرامام(ره)/ ضرورت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های مجتمع بندری امام خمینی(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



وزیر کشور گفت: بندرامام‌(ره) در تأمین کالاهای اساسی کشور نقش و اهمیت بسزایی دارد، لذا ضرورت دارد تمام بخش ها همکاری کنند تا روند ترخیص کالا از این بندر سرعت پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، احمد وحیدی در بازدید از بندرامام‌خمینی(ره)، اظهارداشت: بندرامام‌خمینی(ره) در تأمین کالاهای اساسی کشور نقش و اهمیت بسزایی دارد، لذا توسعه و تقویت فعالیت‌های بازرگانی دریامحور برای توسعه فرصت‌های اشتغال و رونق کسب و کار برای اهالی منطقه ضرورت دارد.

وی با تاکید بر بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های مجتمع بندری امام خمینی(ره)، افزود: فرصت‌های گرانقدری در این بندر وجود دارد که باید حداکثر استفاده را از آن کرد.

وحیدی با اشاره استقبال کامیون‌داران برای حمل و نقل کالا از این بندر خاطر نشان کرد: بندرامام‌خمینی(ره) بزرگترین بندر کشور در زمینه‌ تخلیه و بارگیری کالاهای فله است و عمده‌ کشتی‌های حامل کالای فله در این بندر کالای خود را تخلیه می‌کنند.

صادق خلیلیان؛ استاندار خوزستان نیز در حاشیه‌  بازدید وزیر کشور از بندرامام‌خمینی(ره)، گفت: ٧٠ درصد کالاهای اساسی در بندرامام خمینی(ره) تخلیه می‌شود، بدین جهت ضرورت دارد مشکلاتی که پیرامون تخلیه و بارگیری کالا وجود دارد حل شود تا توان عملیاتی این بندر افزایش پیدا کند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آزادسازی 10 کیلومتر از سواحل قشم

س بهمن 19 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف مساحتی افزون بر ۱۰ کیلومتر از سواحل جزیره قشم و تخریب دیوار ویلاهای دولتی برای حفظ حریم ۶۰ متری دریا با هماهنگی دولت خبر داد. به گزارش مرین‌پرس به نقل از ایرنا، مجتبی قهرمانی روز سه شنبه […]

همچنین بخوانید: