جابجایی یک میلیون و 441 هزار و 634 TEU کانتینر در بندر شهید رجایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



یک میلیون و 441 هزارو 634 TEU کانتینر طی 10 ماهه سال جاری در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شد.

طی 10 ماهه سال ۱۴۰۰، در مجموع یک میلیون و 441 هزارو 634TEU  کانتینر (هر تی ای یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شد.

همچنین 373 هزارو 378 TEUکانتینر حامل کالاهای صادراتی و 474 هزار و 61TEU کانتینر وارداتی طی بازه زمانی 10 ماهه امسال جابجا شده  است؛ از مجموع یک میلیون و 441 هزار و 634 TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده، 224 هزار و 179TEU  نیز مربوط به محموله های ترانزیتی بوده است.

حجمی بالغ بر 213 هزار و 34  TEU کانتینر طی مدت یاد شده از طریق اصلی ترین بندر کانیتنری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.

شایان ذکر است، بندر شهید رجایی با بهره مندی از پیشرفته‌ترین پایانه‌های کانتینری، به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می‌شود که با شش و نیم میلیون TEU کانتینر ظرفیت سالانه، تخلیه و بارگیری بیش از ۸۰ درصد کالاهای کانتینری در سطح بنادر کشور را پشتیبانی می‌کند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۴ پروژه محوری شیلات در سفر رئیس جمهور به مازندران اجرایی می شود

ی بهمن 24 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه حسن اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح‌های شیلاتی در استان با اشاره به اینکه بسیاری از محصولات شیلاتی صادرات محور هستند، افزود: خوشبختانه بسته‌های متنوعی از محصولات شیلاتی در سبد صادرات قرار گرفته است. وی ارزش طرح‌های شیلاتی اجرای شده در […]

همچنین بخوانید: