فرودگاه امام علی(ع) جزیره تنب بزرگ بهره برداری شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، فرودگاه امام علی (ع) جزیره تنب بزرگ که در سال ۱۳۸۹ عملیات اجرایی آن توسط نیروی دریایی سپاه به اتمام رسید، با پیگیری‌های لازم ۲۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ اولین خط پرواز ملی از تهران به مقصد تنب بزرگ انجام و رسمأ این فرودگاه به بهره برداری رسمی رسید.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری با ابراز تقدیر و تشکر از همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از همت جهادی و انقلابی وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری باید تقدیر ویژه نمود که واقعاً با این اقدام خجسته در ایام خجسته موجبات خرسندی مردم مستقر در این جزیره استراتژیک را فراهم کردند.

سردار تنگسیری افزود: موضوع سکونت مردمی جزایر و مردمی نمودن امنیت این جزایر با حضور فعال مردم در جزایر انجام می‌شود و باید همه کمک کنند این اتفاق میمون و مبارک با راه اندازی خطوط پروازی مستمر و منظم ادامه یابد و این کمترین خدمتی است که برای رزمندگان و خانواده‌های گرامی آنان می‌شود انجام داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ابراز داشت: با افتتاح این فرودگاه مقدمات توسعه اقتصادی و رونق اقتصاد دریا پایه صورت می‌گیرد و سطح امنیت پایدار در جغرافیای دریای خلیج فارس تقویت می‌شود.

محمد محمدی بخش در مراسم افتتاحیه فرودگاه امام علی (ع) تنب بزرگ گفت: با افتتاح فرودگاه جزیره تنب بزرگ و راه اندازی خط پرواز تهران – تنب بزرگ می‌تواند نقش بسزایی در تقویت روحیه خانواده‌ها ایفا می‌کند که با همکاری هم افزا با نیروی دریایی سپاه این پروازها استمرار و طبق برنامه زمان بندی شده ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تلاش می‌شود با بکارگیری و نصب سیستم‌های ایمنی مطمئن وضعیت پروازها را ارتقا بخشید و موجب دلگرمی خانواده‌های ایثارگر فراهم کرد.

محمدی بخش گفت: برقراری پروازهای منظم و مستمر به جزیره تنب بزرگ با ارائه تسهیلات لازم فرودگاهی در زمینه سفر آسان از برخی شهرها مثل بندرعباس و بندرلنگه به این جزیره فراهم خواهد شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتقاد سازمان تجارت جهانی از آمریکا به علت حمل کانتینر با کشتی‌های غیر‌ کانتینری

س بهمن 26 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مرین‌پرس به نقل از خبرگزاری رویترز هم‌اکنون ده‌ها کشتی جنرال کارگو پُر از کانتینر در بنادر نیویورک پهلو گرفته‌اند که این کار مورد انتقاد سازمان تجارت جهانی قرار گرفته است. بر اساس این گزارش “رابرت کوپمن” اقتصاد‌دان ارشد سازمان تجارت جهانی در گفتگو با […]

همچنین بخوانید: