بازدید سفیر فنلاند از بندر چابهار/ استقبال فنلاند از ارایه خدمات تکنولوژی به بندر چابهار/ تمایل فنلاند برای ارتباط با آسیا از طریق بندر چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه



سفیر جمهوری فنلاند در ایران اعلام کرد: این‌ کشور برای ارتباط با کشورهای آسیایی از طریق بندر چابهار تمایل دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، کاری کاهیلوئوتو پس از بازدید از اسکله ها، تجهیزات و زیرساخت های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار، اظهارداشت: بندر چابهار؛ خریدار تکنولوژی برتر است و فنلاند به عنوان ارائه کننده تکنولوژی برتر از  ارائه خدمات به بندر چابهار استقبال می کند.

 

وی تصریح کرد: بندر چابهار در زمینه کمک های بشردوستانه به افغانستان و ارتباط با کشورهای آسیایی برای فنلاند حائز اهمیت است.

 

سفیر جمهوری فنلاند در ایران خاطرنشان کرد: در این بازدید شناخت خوبی حاصل شد و در زمینه ظرفیت های بندر چابهار به شرکت های فنلاندی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

بهروز آقایی؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه در سال جاری غالب کشتی های کالای اساسی وارده به بندر شهید بهشتی بالای ۷۰ هزار تن بوده اند، گفت: بندر چابهار در چند سال گذشته در بحث های عمرانی و زیرساختی پیشرفت های خوبی داشته و این بندر برای ارائه خدمات محدودیتی ندارد و هر کشوری که در سرمایه‌گذاری در بندر چابهار پیشقدم باشد مورد استقبال ما قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است، این بازدید در راستای بررسی فرصت های سرمایه گذاری و زمینه های توسعه همکاری ها در بخش های حمل و نقل و ترانزیت صورت گرفت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمله سایبری به بزرگترین بندر کانتینری هند

چ اسفند 4 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس؛ مقامات پایانۀ کانتینری جواهر لعل نهرو اعلام کردند سیستم‌های فنّاوری اطلاعات و مدیریتی این بندر بر اثر یک حمله هکری دچار نقص امنیتی مشکوک شده و برخی از سیستم‌های اطلاعاتی آسیب دیده است. به گفتۀ یک منبع موثق در این بندر برخی از […]

همچنین بخوانید: