آمادگی بندر چابهار برای ترانزیت محموله های اهدایی هند به افغانستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار؛ برای ترانزیت محموله های اهدایی هند به افغانستان آمادگی کامل دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقایی با اشاره به تجربه موفق و همکاری موثر سه کشور ایران، هند و افغانستان در انتقال محموله اهدایی و مورد نیاز مردم افغانستان طی سال‌های ١٣٩٧ تا ۱۳۹۹ از طریق بندر چابهار، اظهارداشت:هزینه پایین و سرعت انتقال دریایی و زمینی محموله های مورد نیاز مردم افغانستان از اولویت‌های اصلی مسئولان ایرانی و در راستای گام های اجرایی توافقنامه سه جانبه ایران، هند و افغانستان بوده است.

 

وی افزود: همکاری خوب در انجام عملیات بندری بین هند و ایران، فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌های بندر چابهار برای تعمیق روابط و توسعه همکاری های سه کشور در زمینه صادرات، واردات و حمل و نقل و ترانزیت ایجاد کرده است.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نماینده اهواز: خصوصی سازی و واگذاری پالایشگاه آبادان منتفی شد

چ اسفند 4 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث خصوصی سازی و واگذاری پالایشگاه آبادان منتفی است. همچنین در بودجه ۱۴۰۱ مقرر شد که ۵۰ درصد از مازاد فروش محصولات این پالایشگاه، صرف هزینه ادامه فاز ۲ این پالایشگاه شود. به گزارش «مرین‌پرس» سید کریم حسینی […]

همچنین بخوانید: