آغاز عملیات تخلیه فرآورده‌های نفتی در بندر نوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر مازندران گفت: پس از ۶ سال وقفه با ورود کشتی تانکر حامل بنزین، عملیات تخلیه فرآورده‌های نفتی مجددا در بندر نوشهر آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد تقی انزان‌پور افزود: کشتی تانکر حامل بنزین به صورت کاپوتاژ (حمل و نقل کالا از یک نقطه به نقطه دیگر کشور از طریق دریا) و با همکاری و پیگیری های مستمر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس، وارد بندر نوشهر شد.

وی افزود: در پی مذاکرات صورت گرفته با مسؤلان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چالوس در زمینه بهره گیری از ظرفیت های اسکله نفتی منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر و در راستای تأمین سوخت مورد نیاز غرب مازندران، کشتی حامل بنزین در اسکله نفتی بندر نوشهر پهلو گرفت.

گفتنی است که وجود اسکله نفتی دلفین در بندر نوشهر و اتصال آن به مخازن ۶۵ میلیون لیتری شرکت فرآورده‌های نفتی چالوس، ظرفیت مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع فرآورده‌های نفتی مورد نیاز داخلی و سوآپ آن به کشورهای همسایه به شمار می‌رود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اسکله مسافری قشم به دلیل مه شدید تعطیل است

ش اسفند 7 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه علی اشتری افزود: بر این اساس تردد تمام شناورها در بندرشهید ذاکری قشم متوقف شد. وی افزود: وضعیت جوی به صورت مستمر پایش می‌شود و در صورت مناسب شدن شرایط، تردد به مسیر بندرعباس آغاز خواهد شد. هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، […]

همچنین بخوانید: