۲چهره ماندگار، یک شهروند افتخاری و شهید شاخص بوشهر معرفی می‌شوند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری بعدازظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: چهاردهمین هفته نکوداشت روز بوشهر با برنامه‌های مختلف در زمینه فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی برگزار می‌شود.

وی معرفی ۲ چهره ماندگار، یک شهروند افتخاری و شهید شاخص بوشهر را از جمله برنامه‌های هفته بوشهر دانست و افزود: هفته نکوداشت بوشهر از هفته آینده برگزار می‌شود.

شهردار بندر بوشهر با اشاره به آزادسازی اراضی تصرفی ساحلی در حریم ۶۰ متری دریا گفت: از ۱۵ کیلومتر ساحل شهر بوشهر تاکنون افزون بر ۱۰ هکتار از اراضی ساحلی بوشهر از تأسیسات و سازه‌های غیرضروری رفع تصرف شد.

حیدری با قدردانی از نیروی دریایی سپاه، دانشگاه خلیج‌فارس، شرکت توزیع نیروی برق و دیگر نهادها و دستگاه‌ها در همکاری رفع تصرف حریم ۶۰ متری دریا خاطرنشان کرد: از ۱۵ کیلومتر ساحل شهر بوشهر تاکنون افزون بر ۱۰ هکتار از اراضی ساحلی بوشهر از تأسیسات و سازه‌های غیرضروری رفع تصرف شد.

شهردار بندر بوشهر از احیا سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بوشهر خبر داد و بیان کرد: با راه‌اندازی این سازمان در شهرداری، طرح‌های مختلف تسریع یافته و هزینه‌های اجرایی به‌شدت کاهش یافته است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاکسازی آلودگی های نفتی رسیده به ساحل بندر بوشهر ادامه دارد

د اسفند 9 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه باتوجه به آلودگی های رخ داده اخیر در محدوده تاسیسات نفتی فراساحل و رسیدن اثرات آلودگی ها به سواحل بندر بوشهر، پاکسازی سواحل در دستور قرار گرفت و همچنان ادامه دارد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، باتوجه به […]
آلودگی نفتی، بندر بوشهر، سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: