متولی ساماندهی موتورهای چهارچرخ در ساحل گناوه مشخص شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، گناوه به لحاظ برخورداری از ساحل بکر و زیبای ماسه‌ای، علاوه براینکه در طول سال بویژه ماه‌های پایانی و تعطیلات نوروز میزبان هموطنان زیادی از نقاط مختلف کشور است، به مکانی گردشگرپذیر، مفرح و مناسب برای پرکردن اوقات فراغت اهالی این شهرستان و گردشگران و مسافران در آمده است، اما  بهترین نقطه آن توسط موتورهای چهارچرخ تسخیر و به یک معضل تبدیل و باعث ناامنی شده است.

موتورهای چهارچرخ در این نقطه در سالیان قبل بدلیل نبود نظارت مستمر دستگاه‌های نظارتی، باعث حوادث خطرناکی می شدند که منجر به آسیب بدنی و مصدومیت چندین تن از هموطنان شد.

حرکت‌های نمایشی خطرناک، رعایت نکردن نکات ایمنی و نداشتن حصار در نقاطی که موتورهای چهارچرخ اقدام به فعالیت می‌کنند، موجب شده تا  احساس ناامنی، خطر و ترس را در این نقطه بدنبال داشته است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی گناوه به خبرنگار مرین‌پرس گفت: با توجه به اینکه نظارت و ساماندهی موتورهای چهارچرخ توسط دستگاهای نظارتی می‌تواند در برطرف کردن مشکل بوجود آمده کمک کند، بدین منظور نشستی در فرماندهی انتظامی با حضور مسئولان مربوطه برگزار و پس از بحث و تبادل نظر تصمیم های لازم اتخاذ و در دستور کار قرار گرفت.

محمد محمدی افزود: در این نشست، ساماندهی و فعالیت موتورهای چهارچرخ به هیات موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان واگذار شد.

وی اظهارکرد: این هیات متعهد شد نسبت به جانمایی پیست، استقرار کانکس حراست هیات، پلاک گذاری، ثبت اسامی مالکان، نحوه بلیت فروشی و شناسایی موتورهای چهارچرخ در بروز حوادث احتمالی اقدام کند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی گناوه گفت: در اجرای ساماندهی ساحل  مقرر شد، نیروی انتظامی به اداره ورزش و جوانان برای حفظ نظم و امنیت در هنگام فعالیت موتورهای چهارچرخ همکاری لازم داشته باشند.

شهرستان  گناوه بیشترین طول نوارساحلی را در استان بوشهر دارا است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش بی‌سابقه قیمت جهانی نفت نسبت به ۸ سال گذشته

ش اسفند 14 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس؛ پیامد‌های تحریم‌های روسیه و اوکراین باعث سردرگمی و وحشت در بین تاجران و دلالان جهانی نفت خام  و افزایش قیمت آن شده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده پس از آنکه آمریکا و برخی از کشور‌ها نفت و گاز روسیه را تحریم کردند […]

همچنین بخوانید: