«نداجا» مثلث شوم تحریم، تهدید و توطئه را در هم کوبید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قدیم وجدید دانشگاه علوم دریایی نوشهر با اشاره به اینکه نظامی در کشور جاری و ساری است که ریشه چند هزار ساله دارد، اظهار داشت: ما منادی نظامی هستیم که نظام ولایی است یعنی مستقیماً به عترت، نبوت، قرآن و خداوند وصل است.

وی افزود: این انقلاب ریشه بسیار محکمی دارد چون الهی است و خون شهدای گرانقدر این ریشه را تغذیه کرده است و همه در این زمینه دِین به گردن داریم پس باید هر آنچه که قدم برمی داریم با هوشیاری باشد تا دچار غفلت نشویم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه، یادگیری در محیط آموزشی را یکی از اهداف دانشگاه نیروی دریایی ارتش دانست و خاطرنشان کرد: اگر آموزش همراه با درک و فهم باشد موفقیت و پیروزی در پی دارد. شهدا شاخص فهمیدن هستند زیرا عزیزترین سرمایه خود یعنی جان‌شان را فدا کردند.

دریادار ایرانی خطاب به دانشجویان و افسران دانشگاه امام خمینی(ره) نوشهر بیان کرد: در این محیط، آموزش و یادگیری کمترین کار شما است و مسیر حرکت باید اینگونه باشد. این نیرو راهبردی است چراکه با توان خود در مقابل تحریم و توطئه ایستاد تا خسرانی در آن ایجاد نشود.

وی با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش در لحظه تصمیم درست می‌گیرد، اظهار داشت: اگر امروز نیروی دریایی دریایی راهبردی ارتش با توان خود مثلث شوم تحریم، تهدید و توطئه را در هم کوبید و روی پای خود ایستاد و این مثلث نتوانسته در نیروی دریایی خسران ایجاد کند، نتیجه تلاش‌های علمی در دانشگاه علوم دریایی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما اکنون دو وظیفه مهم داریم که یکی تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و دوم جهاد تبیین است و دغدغه فرمانده کل قوا نیز جهاد تبیین است؛ بر همین اساس اولین قرارگاه جهاد تبیین را تشکیل دادیم که اولین همایش ملی آن در همین دانشگاه علوم دریایی نوشهر برگزار خواهد شد.

دریادار ایرانی با تاکید بر لزوم هوشیاری در استفاده از فضای مجازی، تصریح کرد: امروز دشمن با دست‌های خودمان به ما ضربه می زند و مهم ترین ابزار آن فضای مجازی است. دشمن بنیان‌های خانواده را هدف قرار داده اند و مهم‌ترین ابزارش همین فضای مجازی است.

در این مراسم، امیر دریاداردوم آریا شفقت رودسری به عنوان فرمانده جدید دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر معرفی و از زحمات امیر کریم مصدری فرمانده پیشین قدردانی شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعتبار لایروبی کانال‌های جزیره میانکاله و خلیج گرگان در دولت تصویب شد

چ اسفند 18 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه در اجرای دستور رئیس جمهور در سفر هفته گذشته به استان گلستان مبنی بر تسریع در علاج بخشی و لایروبی کانال‌های جزیره میانکاله و خلیج گرگان، هیأت وزیران اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را تصویب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی […]
جزیره میانکاله و خلیج گرگان، لایروبی، سازمان بنادر و دریانوردی، استان گلستان

همچنین بخوانید: