با راه اندازی مجدد شرکت قزل دانش نهاوند۴۰ درصدتخم چشم زده ماهی کشور تامین می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/همدان سرپرست شیلات کشور گفت:بخش مورد نیاز کشور در زمینه تامین بچه ماهی و تخم چشم زده از خارج از کشور وارد می‌شود که با راه اندازی مجدد شرکت قزل دانش ۴۰ درصد نیاز کشور را تامین خواهد کرد.

سید حسین حسینی در بازید از شرکت قزل دانش نهاوند اظهار کرد: سالیانه یک میلیون ۲۶۷هزار تن گوشت سفید ماهی در کشور تولید می شود که از این مقدار ۷۵۰ هزار تن بصورت صید و مابقی ماهی پرورشی است.

مدیر عامل شرکت قزل دانش نهاوند هم  گفت:این شرکت در دهه هفتاد به صورت تولید و بعد تکثیر به صورت سنتی با بهره گیری از آب فراوان شروع بکار کرده  و جزء مزارع تکثیر پرورش‌ در آب‌های غیر ساحلی بود.

علی صفا زمانیان افزود: متاسفانه با آلودگی در سال ۹۳ در سایت صورت گرفت تا کنون تعطیل و راه اندازی مجدد  آن نیاز به تسهیلات در گردش دارد تابتوانم نیاز کشور برای تامین بچه ماهی و تخم چشم زده  تامین شود.

انتهای پیام

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رئیس کمیته حمل و نقل سفرهای دریایی منصوب شد

چ اسفند 18 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، در بخشی از حکم “مهدی دوستی”، استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان آمده است: به استناد مصوبه هیئت وزیران مبنی بر تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر در استان ها و نظر به ضرورت برنامه‌ریزی و ارائه خدمات شایسته به گردشگران […]

همچنین بخوانید: