مطالعات گردشگری دریایی خوزستان در مراحل پایانی است/ ساخت 4 پست اسکله در رودخانه کارون

زمان مطالعه: 1 دقیقه



اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان نزدیک به 20 میلیارد ریال در زمینه‌ مطالعات و احداث زیرساخت‌های گردشگردی دریایی هزینه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در نیمه دوم سال 1399 مطالعات طرح جامع گردشگردی دریایی استان خوزستان را با رویکرد امکان‌سنجی و جانمایی مناطق مستعد ساحلی به منظور ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله اسکله آغاز کرده که این مطالعات هم اکنون در مراحل نهایی است.

وی افزود: این مطالعات می‌تواند به عنوان یک سند بالادستی در سطح استان خوزستان مورد استفاده دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های خصوصی در زمینه‌ توسعه گردشگری دریایی و سرمایه‌گذاری قرار گیرد؛ علاوه بر مطالعات استانی، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در انجام مطالعات محلی و اجرای پروژه‌های گردشگری دریایی از جمله ساخت چهار پست اسکله در رودخانه کارون اقدام کرده است.

مطالعات گردشگری دریایی در شهر بندرامام(ره)، آبادان، خرمشهر، ماهشهر و هندیجان انجام شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقرار ۹۲ علامت کمک ناوبری برای تامین ایمنی دریایی خلیج فارس

ی اسفند 22 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر با استقرار ۹۲ علامت کمک ناوبری نقش مهمی در تامین ایمنی دریایی خلیج فارس دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمندزاده؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: سازمان بنادر به عنوان مرجع […]
سازمان بنادر و دریانوردی، بندر بوشهر

همچنین بخوانید: