اعلام خبـر توافق ایـزوایکـو و شرکت ملـی نفتکـش – ایزوایکو

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحقق عملی اعتماد به توان داخلی؛

مذاکرات فنی ایزوایکو و شرکت ملی نفتکش برای ساخت چند فروند نفتکش افرامکس

مدیرعامل ایزوایکومدیرعامل ایزوایکو از توافق اولیه این شرکت برای ساخت چند فروند نفتکش افرامکس با شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: جلسات مشترک و مذاکرات فنی در حال برگزاری است.

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو، مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران توانسته است اعتماد کارفرمایان بزرگ این صنعت مانند شرکت کشتی‌رانی جمهوری اسلامی و شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران را جلب و ایزوایکو را وارد مرحله نوین فعالیت کند.

در آستانه سال جدید، اعلام خبر توافق اولیه ایزوایکو با شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران برای ساخت چند فروند نفتکش افرامکس از سوی مدیرت عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل باعث دلگرمی و خوشحالی پرسنل این مجموعه گردیده چرا که مسیر روشنی را پیش روی این صنعت قرار داده.

سلمان ضربی در این خصوص گفت: علی‌رغم مشکلاتی که پیش از این با مجموعه شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی وجود داشت، اما در دوره جدید مدیریتی این توافق خوب حاصل شده و در فضایی جدید، جلسات مشترک و مذاکرات در ًخصوص مسائل فنی به‌طور جدی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در ساخت این نفتکش‌ها از علم و تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود، افزود: کشتی اول بر اساس تفاهم انجام شده در بازه‌ی زمانی ۳۰ ماهه آماده تحویل خواهد شد اما امیدواریم رکورد ۲۶ماهه ساخت کشتی نفتکش را به ۲۴ ماه کاهش دهیم.

مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران ادامه داد: پس از ساخت نخستین فروند نفتکش افرامکس در بازه زمانی تعریف شده، هر شش ماه یک کشتی را خواهیم ساخت و در مراحل مختلف ساخت هر فروند نفتکش، یک‌هزار و 500نفر نیروی کار به صورت مستقیم مورد نیاز است که می‌تواند ظرفیت قابل توجهی برای توسعه اشتغال در منطقه باشد.

ایزوایکو

ضربی با اشاره به برنامه مدون برای بروزرسانی تجهیزات و زیرساخت‌های مجموعه ایزوایکو و رسالت این مجموعه در زمینه انجام تعهدات با سرعت، دقت و کیفیت بالا، گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود و برنامه توسعه‌ای شرکت، امیدواریم مذاکرات با  شرکت کشتی‌رانی جمهوری اسلامی نیز به‌زودی به نتیجه برسد.

مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران همچنین در نشست شورای معاونان و مدیران مجموعه ایزوایکو از حمایت و اعتماد مدیرعامل شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران به توان داخلی و مجموعه ایزوایکو قدردانی ویژه کرد و گفت: ایزوایکو یک بار دیگر چون گذشته اثبات خواهد کرد که توان پشتیبانی از صنعت حمل و نقل دریایی کشور را در تمامی حوزه ها دارد و این فرصت و اعتماد برای ما ارزشمند است.

وی افزود: نگاه حمایتی دکتر شیوا و شرکت ملی نفتکش در دوره جدید مدیریتی یک رویکرد عالمانه است که می تواند باعث شکوفایی تولید و اشتغال در این صنعت مهم شود.

 

 

 

 

 

شناور ایران - شهرکرد مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران

شناور ایران – شهرکرد
مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خصوصی سازی تنها ترمینال کانتینر دولتی بندر ناواشیوا؛ تا یک ماهِ دیگر

س اسفند 24 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه مرین‌پرس اداره بندر جواهر لعل نهرو (JNPA) در حال برنامه ریزی جهت تکمیل فرآیند خصوصی سازی تنها پایانه کانتینری دولتی باقیمانده در ناواشیوا – پایانه کانتینری جواهر لعل نهرو (JNPCT) – در طی یک ماه آینده است. به گزارش تین نیوز به نقل آسام تدبیر، پس […]

همچنین بخوانید: