آتش سوزی یک فروند یدک کش در دهانه خور گناوه مهار شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

داود بهادری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بمحض اطلاع از این حادثه که نزدیکی خور گناوه در روز جاری رخ داده بود ، هماهنگی لازم برای امداد رسانی و اطفای حریق صورت گرفت و از دیگر نقاط استان درخواست کمک شد.

وی اظهارداشت: براساس اطلاعات به دست آمده،  آتش سوزی در موتورخانه این یدک کش رخ داده بود که در لحظات اولیه ، خدمه برای مهار آن تلاش کرده بودند اما به علت اتمام کپسول و پمپ خاموش کننده درخواست کمک کردند  که در سریع ترین زمان ممکن  با  هماهنگی ،  در شرایط نامساعد جوی و امواج متلاطم دریا  به آنها تحویل داده شد.

بهادری گفت: جهت کمک به این شناور علاوه بر آمادگی تیم های امدادی و تجهیزات این اداره ،  از جزیره خارگ و امام حسن دیلم نیز درخواست کمک شد و باتوجه به اینکه اطفای حریق شده بود به آنها اعلام شد که به گناوه عزیمت نکنند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه افزود: یدک کش حادثه دیده  در زمینه حمایت و پشتیبانی مواد غذایی و تجهیزات کشتی ها در آب های  خلیج فارس از جمله در حوزه نفت فعالیت دارد و نیازهای آنها از طریق گناوه  تامین می شود.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امکان بازدید گردشگران نوروزی از قلعه پرتغالی‌های هرمز فراهم شد

چ اسفند 25 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه عباس نوروزی در گفتگو با مرین‌پرس از فراهم کردن شرایط مناسب در محوطه های تاریخی استان برای بازدید گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: آثار تاریخی استان هرمزگان در کنار جاذبه های طبیعی استان همواره مورد توجه گردشگران قرار دارد. معاون میراث فرهنگی اداره میراث فرهنگی، […]

همچنین بخوانید: