پیام مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت – ایزوایکو

زمان مطالعه: 2 دقیقه







 

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل مجتمع کشتی سازی وصنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) طی پیامی سالروز ملی شدن صنعت نفت را تبریک گفتند،به گزارش حوزه ارتباطات وامور بین الملل ایزوایکو در متن این پیام آمده است؛

نفت به عنوان یکی از مهمترین منابع طبیعی و ثروت ملی، نقشی بسار مهم در توسعه اقتصاد و عمران و آبادانی کشور داشته است که این مهم از آثار ملی شدن صنعت نفت در 29 اسفند 1329 بوده و به عنوان سندی از پیشگامی ملت ایران در منطقه خاورمیانه جهت بهره گیری و استفاده از این ظرفیت خدادادی و نجات این سرمایه های ملی از دست بیگانگان در تاریخ ثبت گردیده است.

باعث افتخار است که مجتمع ایزوایکو به عنوان پشتیبان صنعت حمل و نقل دریایی کشور طی سال های اخیر توانسته هم راستا و هم سو با صنعت نفت و گاز قدم بردارد و ایفای نقش نماید. ایزوایکو و شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران در یک همکاری و همراهی مشترک که حاصل اعتماد مدیران این صنعت و به شکل خاص دکتر شیوا مدیریت محترم عامل این مجموعه، به توانمندی نیروهای داخلی بوده، در کنار تعمیرات ناوگان بزرگ ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران به نتایج و توافقات ارزشمندی جهت توسعه همکاری ها رسیده اند که فرصت بی نظیری برای کشور در راستای تداوم گسترش جریان صدور نفت و فراورده های نفتی خواهد بود.

و اینک در آستانه 29 اسفند ماه سالروز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال جدید این ایام فرخنده را به عموم فعالان در عرصه این صنعت ازجمله پرسنل زحمتکش مجتمع ایزوایکو و دریادلان شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران و همچنین صنایع پتروشیمی و پالایشگاه کشور صمیمانه تبریک میگویم و از درگاه خداوند منان سلامتی و بهروزی را برای همگان آرزومندم.

سلمان ضربی
مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره ایزوایکو






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیجیتالی شدن و چهارمین انقلاب صنعتی؛ تغییر دارایی‌های فیزیکی در صنایع

ج اسفند 27 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه دیجیتالی شدن و چهارمین انقلاب صنعتی، نحوه ارزش‌گذاری دارایی‌های فیزیکی در صنایع را تغییر می‌دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ حفظ محیط زیست، آثار اجتماعی و پایداری عملکردی دغدغه روزمره دنیا است به‌نحوی که مهندسان درنظر دارند با کمترین […]
دیجیتالی شدن و چهارمین انقلاب صنعتی؛ تغییر دارایی‌های فیزیکی در صنایع

همچنین بخوانید: