پیام تبریک انجمن مهندسی دریایی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو

زمان مطالعه: 1 دقیقه

هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران طی پیامی پیشاپیش فرا رسیدن سال 1401 را به تمامی هموطنان به ویژه جامعه دریایی کشور تبریک گفت.

به گزارش مرین‌پرس، هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران طی پیامی پیشاپیش حلول سال نو را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِرَ اللیْلِ وَ النَهَارِ یَا مُحَوِلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَولْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

پیشاپیش ضمن عرض تبریک فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت به تمامی هموطنان به ویژه جامعه دریایی کشور، امید است در سایه توجهات الهی، تلاش مسئولان و حمایت و پشتیبانی اعضاء انجمن، سال 1401 نقطه عطفی در توسعه و رونق کلیه صنایع کشور علی الخصوص صنایع استراتژیک دریایی گردد و با همدلی و همکاری، شاهد موفقیت‌ های روزافزون در این عرصه مهم صنعتی و اقتصادی باشیم.

در دعایی خاضعانه از درگاه مدبر هستی در سال جدید سلامتی، شادی، موفقیت و بهروزی و در یک کلام احسن‌الحال را برای همه بویژه اعضای گرامی انجمن مهندسی دریایی ایران و خانواده محترمشان خواهانیم.

عید نوروز 1401 مبارک باد.

هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فعالیت دو هزار و ۸۴۰ فروند شناور تفریحی در ایام نوروز

ش اسفند 28 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مصطفی فاطمی در گفتگو با مرین‌پرس با اشاره به اینکه از جمله مهمترین قابلیت‌های گردشگری کشور در ایام نوروز، سفر‌های دریایی در آب‌های جنوبی کشور و سفر مردم به استان‌های ساحلی کشور است، بیان داشت: در همین راستا زیرساخت‌های لازم در بخش گردشگری و سفر‌های دریایی […]

همچنین بخوانید: