بازدید معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر/ تاکید بر ارتقاء ایمنی مسافرت های دریایی/ احیا کارگاه های شناورسازی بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بر توسعه زیرساخت ها و ارتقاء ایمنی در شناورها برای مسافران دریایی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مجید علی نازی در  بازدید از پایانه مسافری بندر بوشهر،  افزود: در راستای اجرا سیاست های کلان سازمان بنادر در تلاش هستیم تا با بهره گیری از تکنولوژی های روز و با توجه به منابع و امکانات در دسترس، زیر ساخت های مناسب برای تردد مسافران دریایی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ارتقا ایمنی در مسافرت های دریایی ضرورت دارد، اذعان داشت: با توجه به توان و همت مهندسان داخلی می توان به این مهم، دست یافت.

علی نازی در خصوص تردد دریایی به جزیره خارگ خاطرنشان کرد:  یکی از موضوعاتی که در مورد بندر بوشهر با جدیت دنبال خواهد شد، توسعه زیرساخت ها و حل مشکلات است.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که سازمان بنادر و دریانوردی دنبال می کند، احیا کارگاه های شناورسازی بوشهر است، در این خصوص از تمام ظرفیت ها استفاده خواهد شد.

گفتنی است در پایان این بازدید معاون دریایی سازمان بنادر  در جلسه ای با حضور فعالان تجارت دریایی بوشهر، چالش ها را بررسی کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید نخستین تور گردشگران نوروزی از بندر شهید رجایی

ش اسفند 28 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه با آغاز طرح تسهیل سفرهای دریایی در استان هرمزگان نخستین گروه از گردشگران نوروز 1401 وارد بندر شهید رجایی شدند و از بخش‌های مختلف این بندر بازدید کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و‌ دریانوردی، یک گروه 35 نفره از گردشگران […]
تور گردشگران نوروزی بندر شهید رجایی، سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: