توسعه واحد پروازی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با پیوستن دو فروند جایرو پلین جدید

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مجید علی نازی معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از واحد پروازی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مجید علی نازی معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: یکی از ویژگی های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  واحد پروازی  این اداره کل میباشد که نقش ارزنده ای را در عملیات جستجو و نجات دریایی، پایش سواحل و مقابله با آلودگی داشته است.

علی نازی افزود: با توجه به اینکه این واحد پروازی در سال گذشته و در راستای انجام امور محوله خودت بیش ۲۰۰ سورتی پرواز در محدوده نظارتی انجام داده لزوم تقویت و توسعه آن  امری اجتناب ناپذیر است.

وی اضافه کرد: در آینده ای نزدیک و در راستای تقویت و توسعه این واحد پروازی دو فروند جایرو پلین دیگر به این واحد اضافه خواهد شد.

گفتنی است؛ سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع دریایی کشور، متولی نظارت بر حمل  ونقل دریایی، تاسیسات ساحلی و فرا ساحلی است که در این زمینه با استفاده از شناورهای ملکی خود در ماموریت های محوله  ایفای وظیفه می کند. از اینرو با توجه به افزایش فعالیت های دریانوردی و توسعه تاسیسات ساحلی و فراساحلی و همچنین گستردگی آب‌های تحت نظارت درمحدوده خلیج فارس بمنظور  امکان رصد کامل  فعالیت ها بهرگیری از واحد های پروازی امری ضروری و اجتناب نا پذیر است .

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برخورد مرگبار قایق مسافربری با کشتی باری در آب‌های بنگلادش

ی اسفند 29 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه در پی برخورد یک قایق مسافربری با یک کشتی باری در آب‌های بنگلادش یک تن کشته شد و تعدادی دیگر مفقود شدند. به گزارش مرین‌پرس، بنابر اعلام رسانه های محلی، در این حادثه که امروز (یکشنبه) در مرکز بنگلادش رخ داد، یک قایق مسافربری با یک […]

همچنین بخوانید: