بازدید معاون دریایی سازمان بنادر از پایانه موقت مسافری بندر بوشهر/ ایمنی؛ اصلی ترین موضوع در گشت های دریایی است

زمان مطالعه: 1 دقیقه



معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، ایمنی را اصلی ترین موضوع در گشت های دریایی عنوان کرد و گفت: تمام بخش های سازمانی موظف هستند این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مجید علی نازی در  بازدید از روند پذیرش مسافران و گردشگران دریایی در پایانه موقت مسافری بندر بوشهر، اظهارداشت: ایمنی؛ اصلی ترین موضوع در گشت های دریایی است و ضرورت دارد این امر در اولویت قرار گیرد و از سوی گردشگران و مسافران موظف به رعایت و استفاده از وسایل ایمنی در طول زمان گشت دریایی هستند.

وی افزود: در راستای ارتقای سطح ایمنی در جابجایی مسافران، عوامل مستقر در شناورها و اسکله ها ضمن رعایت تمامی دستورالعمل ها ، باید موارد ایمنی دریایی را برای مسافران و گردشگران تشریح کنند.

علی نازی اضافه کرد: درخصوص اشاعه و ترویج فرهنگ دریایی سعی شود موضوعات ایمنی و حفاظت محیط زیست دریایی برای کودکان نیز آموزش داده شود.

پایانه موقت گردشگری دریایی که از دوم فروردین سال جاری راه اندازی شده دارای ۵ فروند شناور سنتی است که موفق به کسب گواهینامه کاربری موقت گردشگری شده اند و به همراه ۳ فروند شناور مسافری در ایام تعطیلات نوروز به گشت دریایی می پردازند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خرابی موتور یک قایق مسافری در رودخانه کارون/ مسافران در سلامت کامل هستند

چ فروردین 3 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه با اقدام به موقع نیروهای امداد و نجات بندر خرمشهر، مسافران یک قایق مسافری در رودخانه کارون به ساحل منتقل شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، دقایقی قبل یک قایق مسافری در رودخانه کارون دچار سانحه شد و بلافاصله […]
سازمان بنادر و دریانوردی، قایق مسافری، رودخانه کارون

همچنین بخوانید: