حضور نیروی دریایی در سواحل مکران پشتوانه فعالیت‌های اقتصادی است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در دیدار با قائم مقام فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: استان هرمزگان در عید نوروز ۱۴۰۱ میزبان تعداد زیادی از گردشگران و مسافران بود و همین امر باعث شد که نقاط قوت و ضعف استان در حوزه زیرساخت‌های گردشگری آشکار شود.

وی عنوان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی طی سالیان اخیر اقدامات بسیار بزرگی در حوزه‌های مختلف انجام داده است که در برخی مواقع اقداماتی فراتر از وظیفه خودشان انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، با ذکر این نکته که فعالیت اقتصادی بدون تامین امنیت میسر نیست، ابراز کرد: حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران و در کنار آب‌های آزاد دریای عمان، یک اقتدار جدید محسوب می‌شود؛ چراکه اعتقاد دارم حضور نیروهای دریایی ارتش در منطقه مکران، یک پشتوانه عظیم و قوی برای بخش‌های اقتصادی نیز به شمار می‌رود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرمایه‌گذاری ۷۴۰۰ میلیارد تومانی برای نگهداری و توسعه زیرساخت‌ها و تجهیز بنادر در سال ۱۴۰۰/ تشریح وضعیت زیرساخت و تجهیزات بنادر رجایی، چابهار و امام(ره)

چ فروردین 10 , 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه مهم‌ترین اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه حفظ و توسعه زیرساخت‌ها و تجهیز بنادر کشور تشریح شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، طی سال ۱۴۰۰ در حوزه حفظ و توسعه زیرساخت‌ها و تجهیز بنادر کشور، سرمایه‌ گذاری ۴۵ […]
سازمان بنادر و دریانوردی، توسعه زیرساخت‌، تجهیز بنادر

همچنین بخوانید: